1

سینما فردوسی بعد از نونوار شدن هم هوای جیب شما را دارد+عکس

سینماروزان: سینماهای فردوسی و سپیده هر دو متعلق به حوزه هنری در سالهای اخیر به عنوان سینماهایی شناخته می شده اند که بلیتهای خود را در تمام روزهای هفته به صورت نیم بها به مخاطبان ارائه می دادند.

به گزارش سینماروزان البته فرسوده بودن بافت هر دو سینما و به خصوص کیفیت پایین پرده نمایش و سیستم صوتی باعث شده بود آن نیم بها بودن قیمت بلیت بیشتر به عنوان پلتیکی برای جلب مخاطب به این سینماها دیده شود.

با این حال یکی از این دو سینما یعنی سینما فردوسی در هفته های انتهایی سال گذشته بازسازی شد و حالا علیرغم نونوار شدن هم هوای جیب مخاطبان را دارد.

سینما فردوسی این روزها بلیتهای خود را با رقم 6 هزار تومان به مخاطبان ارائه میکند یعنی نصف قیمت 12 هزار تومانی بلیت در پردیسهای شناخته شده کورش، آزادی، ملت، چارسو، زندگی و اریکه و کمی بیشتر از نصف قیمت 10 هزار تومانی بلیت در سینماهایی نظیر ایران و جوان و حتی هزار تومان کمتر از بلیت 7 هزارتومانی در سینما سپیده!

اگر این رقم 6 هزار تومانی بلیت برای سینما فردوسی که در خیابان انقلاب و نزدیکی میدان فردوسی قرار دارد، در طول سال باقی بماند قطعا این سینما را به یکی از مناسب ترین سینماها برای اقشار کم درآمد بدل خواهد کرد و میتواند الگویی باشد برای سینمادارانی که در طول سال مدام از کمبود مخاطب می نالند.

سینما فردوسی
سینما فردوسی