1

#ساسان_سالور تهیه‌کننده فیلم #سه‌کام‌حبس مطرح کرد: در زمانه‌ای که هزینه تولید یک اثر سینمایی سرسام آور شده دیگر فروش ۸۰ میلیاردی هم دردی را دوا نمی‌کند!/زمانی بود که فارابی به تبلیغات محیطی آثار کمک می‌کرد ولی حالا چه؟؟/حتی نتوانسته‌ایم یک بیلبورد از شهرداری بگیریم!/چرا هیچ عدالتی در توزیع سانس وجود ندارد؟/چرا همه چیز در پول و بده‌بستان مالی خلاصه شده؟/چرا به یک فیلم ۵۰۰ سانس و به فیلم دیگر تنها ۱۰ سانس مُرده تعلق می‌گیرد؟/همه فیلم‌های در حال اکران باید در یک شرایط برابر و متعادل امکان نمایش داشته باشند!!

سینماروزان/رضا منتظری: در زمانه ای که هزینه تولید یک اثر سینمایی سرسام آور شده و یک فیلم معمولی چند ده میلیارد برای ساختش هزینه نیاز دارد دیگر فروش ۸۰ میلیاردی و ۱۰۰ میلیاردی هم دردی از هیچ فیلمی درمان نمی کند چرا که تنها بخش اندکی از سود این فروش به تهیه کننده باز می گردد!

ساسان سالور تهیه‌کننده فیلم روی پرده سه کام حبس با بیان مطلب فوق به سینماپرس گفت: یکی از عمده دلایل مهجور ماندن سینما عدم حمایت نهادها و ارگان هایی مانند شهرداری و تلویزیون از فیلم هاست. فیلم ما بنا به آمار فروش در حال حاضر پر فروش ترین فیلم اجتماعی در حال اکران است اما ما حتی نتوانسته ایم یک بیلبورد از شهرداری برای تبلیغ محیطی فیلم مان بگیریم!

این سینماگر یادآور شد: این اتفاق در حالی است که سال ها قبل بنیاد سینمایی فارابی به تهیه کنندگان نامه می داد و بنا بر رایزنی هایی که با نهادهای دیگر همچون شهرداری و… داشت از آن ها می خواست که به صاحبان آثار بیلبوردهای رایگان شهری بدهند اما امروزه وضعیت به گونه ای شده که دیگر مدیران حتی همین یک کار ساده را هم برای سینما و سینماگران انجام نمی دهند و از هیچ حمایتی خبری نیست!

او اظهار داشت: امروز در سینما همه چیز بده بستان مالی است. شما یا باید اسپانسر قوی داشته باشید یا باید سرمایه دار باشید که بتوانید گلیم فیلم تان را از آب بیرون بکشید در غیر این صورت نهادهای تابعه هیچ حمایتی از فیلم تان نمی کنند.

سالور افزود: چرا سینماداران باید برای فیلم ها تصمیم‌گیری کنند؟ چرا سازمان اجازه می دهد همان رویه غلط گذشته تکرار شود و عدالت برای اکران فیلم ها رعایت نشده و به یک فیلم ۵۰۰ سانس و به فیلم دیگر تنها ۱۰ سانس مرده تعلق بگیرد؟ باید همت کنند و قانونی را تصویب کنند که همه فیلم های در حال اکران  در یک شرایط برابر و متعادل و عادلانه امکان نمایش داشته باشند.

ساسان سالور تهیه‌کننده سه کام حبس
ساسان سالور تهیه‌کننده سه کام حبس