1

روشنگری مدیرعامل خانه سینما درباره ماجرای پالایش اعضای صندوق هنر⇐هیچ یک از اعضا در فرآیند پالایش حذف نخواهد شد!/در نتیجه پالایش، فقط اطلاعات حرفه‌ای اعضا به‌روزرسانی می‌شود!/حقوق کلیه اعضای فعلی صندوق محفوظ است و هیچ خدشه‌ای به خدمات جاری آنان وارد نخواهد شد!

سینماروزان/مهدی فلاح: حرف و حدیثهای مرتبط با پالایش صندوق هنر و حذف و تعدیل اعضا با واکنش مدیرعامل خانه سینما که در هیات مدیره صندوق هنر حضور دارد مواجه شد.

متن توضیحات منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما درباره این ماجرا را بخوانید:

موضوع به روز شدن آمار و اطلاعات مورد نیاز صندوق اعتباری هنر سوء برداشت هایی را ظاهرا ایجاد کرده است که توضیحاتی در این باره خدمت دوستان عرض می کنم:

۱. صندوق برای ساماندهی خدمات روبه  رشد خود نیازمند اطلاعات دقیق و مستند از کلیه اعضا خود در سراسر کشور است.

۲. اعضاء صنوف خانه سینما با تکمیل و ارسال اطلاعات مورد تقاضا، همه ما را در تکمیل اطلاعات یاری می کنند.

۳. کلیه اعضای عضو اصناف خانه سینما با امضاء روسای محترم اصناف ذیل پرسش نامه،  مندرجات آن را تائید می‌کنند.

۴. روسای محترم پرسش نامه ها را به خانه سینما ارسال و همکاران خانه، اطلاعات ارسالی را در قالب اکسل آماده و به صندوق ارسال می کنند.

۵. هیچ یک – تاکید می کنم هیچ یک – از اعضا در این فرآیند پالایش حذف نخواهد شد فقط اطلاعات حرفه ایی آنان به روز رسانی می شود.

۶‌.همکارانی که به هر دلیلی در چند سال گذشته فاقد قرارداد هستند، بنابر سوابق کاری و تائیدیه اصناف همچنان عضو خواهند بود. از همه دوستان تقاضا دارم سرعت بخشی به این فرآیند ما را یاری کنند.

۷. در همین جا به همه شما عزیزان اعلام  می کنم- به عنوان عضو هیئت مدیره صندوق عتباری هنر حقوق کلیه همکاران محفوظ است و هیچ خدشه‌ای به خدمات جاری اعضای فعلی صندوق وارد نخواهد شد.