1

روایتی امیدبخش از جنوب تا شمال پایتخت با حضور امیر آقایی و ریما رامین فر +عکس

سینماروزان: نگار آذربايجانى امسال با دومين ساخته سينمايى اش “فصل نرگس” متقاضى حضور در جشنواره فيلم فجر است. “آينه هاى رو به رو” نخستين ساخته آذربايجانى سال ٨٨ ساخته شد و مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش سینماروزان آذرماه سال ٩٤ پيش توليد رسمى “فصل نرگس” آغاز شد و پس ازمدت يك ماه پيش توليد دى ماه در لوكيشنى واقع در منطقه سعادت آباد كليد خورد.

تدوين فيلم به طور همزمان آغاز شد و پس از يك هفته از پايان فيلمبرداري در اسفند ماه سال ١٣٩٤ به طور هم زمان  ساير مراحل پس از توليد را سپري كرد ودر نهايت در خرداد ماه سال ٩٥ با سپرى شدن كليه مراحل پس از توليد فيلم آماده نمايش شد و گروه ترجيح دادند اولين نمايش فيلم در جشنواره فيلم فجر باشد.

“فصل نرگس” هم از جمله فيلم هاى پربازيگر امسال است و پيش بينى مى شود باتوجه به موضوع فيلم كه كمتر به آن پرداخته مى شود مورد توجه قرار بگيرد. فيلم لوکیشن های متعددی دارد که از جنوبی ترین نقطه تهران تا شمالی ترین منطقه پایتخت را به تصویر كشيده است.

سحر صباغ سرشت درباره دلايل انتخاب “فصل نرگس” براى تهيه كنندگى به “فیلم نیوز دیلی” گفته است: فيلم سراسر دارای جذابیت است و تمامی افرادی که تاکنون به عنوان همکار با ما در این فیلم کار کرده اند و یا فیلم را دیده اند به جذابیت های آن اذعان دارند؛ نقطه قوت فیلم “فصل نرگس” فیلمنامه آن است و من اطمینان دارم که در جشنواره ها این بخش از فیلم بسیار می تواند مورد توجه قرار بگیرد.

نگار آذربایجانی درباره شکل گیری این فیلمنامه گفته است: طبيعتا اولين چيزى كه ترغيبم كرد تا نوشتن “فصل نرگس” را آغاز كنم، سوژه و پيامى بود كه اين قصه مي توانست در بستر خودش مطرح كند. همين ويژگى هم انگيزه اصلي من بود براي ساختنش. البته كه شكل و شيوه اى كه براي روايتش انتخاب كردم هم وسوسه برانگيز بود براي اينكه بخواهم كارگردانى اش کنم.

ريما رامين فر، يكتا ناصر، امير آقايى، پژمان بازغی، شايسته ايرانى، محمدرضا هدايتى، صالح ميرزاآقايى، شيرين اسماعيلى ، شبنم گودرزى و گوهر خيرانديش بازیگران اصلی “فصل نرگس” هستند كه با نگاهی انسان دوستانه ،قصه ای امید بخش را به شیوه ای متفاوت روایت می کند.

فصل نرگس
فصل نرگس