1

رفع ممنوعیت پخش تیزرهای تلویزیونی پرفروشترین فیلم اکران نوروزی

سینماژورنال: بالاخره و بعد از گذشت دو هفته از آغاز اکران “ایران برگر” و قرارگیری این فیلم در صدر جدول فروش ممنوعیت پخش تیزرهای فیلم از سوی رسانه ملی حل شد.

 به گزارش سینماژورنال “ایران برگر” از جمله فیملهای اکران نوروزی بود که علیرغم اقبال مخاطبان نسبت به آن در تهران و البته شهرستانهای مختلف، تا امروز با مشکل ممنوعیت تیزر مواجه بود.

 با این حال بعد از حدود دو هفته که از زمان اکران می گذشت و با رایزنیهای فراوان دست اندرکاران فیلم و البته انتقادات اهالی رسانه بخصوص در شبکه های اجتماعی، مسئولان بازرگانی سیما با پخش تیزرهای این فیلم موافقت کردند.

 اثبات نادرستی توجیه مدیران

توجیه مدیران بازرگانی برای ممنوعیت تیزرهای “ایران برگر” حرف زدن کاراکترها به گویش لری بود اما خوشبختانه نادرستی این توجیه با فروش بالای این فیلم در مناطق لرنشین و به ویژه شهرستان ملایر اثبات شد و تیزرهای فیلم بالاخره روی انتن رفت.

 “ایران برگر” که فقط در تهران فروش نیم میلیاردی را رد کرده است بخش عمده ای از فروش شهرستانهای خود را در مناطق لرنشین داشته است و فروش آن در شهرستان ملایر و سانسهای فوق العاده برای این فیلم در این شهرستان موید این مطلب است.

 سینماژورنال به نوبه خود امیدوار است مشکل دیگر فیلم اکران نوروزی “استراحت مطلق” که مشکل ممنوعیت تیزر دارد هم حل شود تا شرایط برای رقابت در اکران نوروزی کاملا عادلانه شود.