1

رضا عطاران؛ عامل جدایی یوسف تیموری از مهران غفوریان؟؟

سینماروزان/حسام ناظری: یوسف تیموری روی خط تلفنی یک برنامه تلویزیونی از دلایل جدایی خود از فصل دوم “زیر آسمان شهر” ساخته مهران غفوریان گفت.

به گزارش سینماروزان مهران غفوریان وقتی مهمان  برنامه “چهارده اینچ” شبکه آی فیلم شد درباره چرایی حذف یوسف تیموری از فصل دوم گفت: اتفاقا در ابتدای کار، یوسف در گروه فصل دوم بود و پنج قسمت را با یوسف تیموری رج زدیم ولی ناگاه یوسف غیبش زد و یک هفته ازش خبر نداشتیم تا در اصفهان پیدا شد!

غفوریان ادامه داد: یوسف به من گفت حالم خوب نیست و وضع روحیم به هم ریخته و دیگر نمی‌توانم باشم و هر کاری کردیم، نیامد. خودم با پای شکسته در سریال بازی کردم ولی یوسف نیامد.

غفوریان افزود: به یوسف حق دادم چون حالش خوب نبود و نیامد و من هم رفتم سراغ مجید صالحی با خطی که از داستانی دیگر بود و این گونه شد که کاراکتر فولاد در فصل دوم به بهانه جراحی پلاستیک با ظاهری تازه وارد سریال شد.

به گزارش سینماروزان یوسف تیموری متعاقب غفوریان روی خط تلفنی “چهارده اینچ” آمد و دلیل جدایی خود از فصل دوم “زیر آسمان شهر” را جدایی رضا عطاران از نویسندگی سریال دانست.

یوسف تیموری گفت: من به فصل دوم “زیر آسمان شهر” نیامدم چون رضا عطاران از سریال جدا شد و درکنارش از نظر داستانی هم بعد از ازدواج فولاد معنایی نداشت که این کاراکتر در سریال باشد.

وی ادامه داد: به جز عطاران یک سری از بازیگران فصل اول هم نبودند و همین خودش باعث شد که از مهران عذرخواهی کنم. البته مهران غفوریان می توانست از من شکایت کند ولی نکرد و دوستی ما باقی ماند تا همین حالا که همچنان در ارتباطیم.

رضا عطاران+مهران غفوریان+یوسف تیموری
رضا عطاران+مهران غفوریان+یوسف تیموری