1

راز دست بانداژ شده مجری زن تلویزیون+عکس

سینماژورنال: صبا راد مجری برنامه “به خانه برمیگردیم” شبکه تهران به تازگی با آسیب دیدگی دست چپش مواجه شده است.

به گزارش سینماژورنال این آسیب دیدگی که گویا بعلت قرار گرفتن دستش بین درب خودروی شخصی اش ایجاد شده سبب ساز آن گشته که وی با دستی بانداژ شده در سازمان ظاهر شود.

صبا راد با اشاره به این اتفاق در صفحه اجتماعیش از این گفته که حتی روزی که دستش دچار آسیب دیدگی شد باز هم دلش نمی آمده برنامه را اجرا نکند اما درد زیاد دستش باعث شده قید برنامه را زده و فورا به بیمارستان برود.

دنیا دور سرم چرخید/فکر میکردم قدرتمندم

وی در این باره می نویسد:  قبل از برنامه “به خانه برمي گرديم” دستم لاي درب ماشينم ماند. چشمتان روز بد نبيند، دنيا دور سرم چرخيد و اصلا درد عجيب و غريبي داشت كه نگو.

این مجری ادامه می دهد: از آنجايي كه فكر كردم قدرتمندم و به اين سادگيها تسليم درد نميشوم خودم را به استوديو رساندم كه كنارتان باشم و برایتان برنامه اجرا كنم اما شدت درد و البته تورم دستم امان نداد و مجبور شدم خودم را به اورژانس برسانم و مداوا كنم.

صبا راد در پایان خاطرنشان می سازد: الان خيلي خوبم؛ دردم خيلي كم شده است. وقتی شما مردم عزیز را دارم همیشه حالم خوب است. از خداوند مهربان بخاطر همه الطافش ممنونم و شكرگذار.

صبا راد
صبا راد با دست بانداژ شده

این هم راهی است برای قرارگیری در کانون توجه؟

به گزارش سینماژورنال اینکه یکی از مجریان زن تلویزیون ایران قدرت را در اجرای برنامه با دست آسیب دیده می بینید همان قدر جالب است که ایشان از مردم مایه می گذارد و می گوید چون مردم عزیز(!) را دارد همیشه حالشان خوب است.

اینکه این مردم عزیز چه حجمی از مخاطبان تلویزیون را شامل می شوند ما نمی دانیم اما این را می دانیم که اگر این تک نگاریهای مجازی هم نباشد چنین مجریانی که اجراهایشان پر شده از کلیشه های تکراری، سال تا سال هم نخواهند توانست در کانون توجه مخاطبان قرار گیرند.