1

#دیو_و_ماه_پیشونی در صدر محصولات کودک اخیر شبکه خانگی

سینماروزان/مهدی فلاح صابر: سریال دیو و ماه پیشونی ساخته حسین قناعت و به تهیه‌کنندگی برادران یاری، رتبه اول محصولات کودک متاخر شبکه خانگی را از آن خود کرد.

سریال دیو… که همزمان از طریق چند پلتفرم مختلف عرضه میشود تا عموم کودکان ایرانی چه در ایران و چه در خارج از مرزها بتوانند به تماشای آن بنشینند، مضمونی فانتزی-موزیکال دارد.

این سریال به خاطر فضای رویاپرداز و ماجراجویانه ای که با محوریت یک قهرمان دختر کودک ارائه داده از ابتدای عرضه با توجه کودکان و خانواده ها روبرو بوده است.

دیو و ماه پیشونی محصول موسسه #سرورسانه_پارسیان به مدیریت #برادران_یاری است. این موسسه تجربه تولید یا عرضه سریال‌هایی در گونه های مختلف را داشته اند؛ سریال‌هایی نظیر گلشیفته، کرگدن، ممنوعه، سیاوش، هشتگ خاله سوسکه، دست به مهره و… که اغلب مورد توجه طیف های مختلف مخاطبان واقع شده اند. تجربه برادران یاری در پخش محصولات با درنظر گرفتن مخاطبِ هدف موجب شده بخش عمده محصولات آنها بتواند مخاطبان را راضی کند از تماشای یک محصول بومی استاندارد.

علی صادقی، افسانه بایگان، حسن پورشیرازی، لیلا اوتادی، میرطاهر مظلومی، رضا شفیعی جم، اصغر سمسارزاده، نگین معتضدی، رامین ناصر نصیر، خشایار راد،سیاوش چراغی پور و ستایش موسوی در نقش ماه پیشونی و الهام جدی و… از جمله بازیگران این سریال هستند.

علاقمندان برای تماشای این سریال می‌توانند از پلتفرم‌های مختلف فیلیمو، فیلمنت، لنز، روبیکا استفاده کنند.

سریال دیو و ماه پیشونی؛ صدرنشین شبکه خانگی
سریال دیو و ماه پیشونی؛ صدرنشین شبکه خانگی