1

دو هفته بعد از اکران بالاخره مشکل تلویزیون با «اکسیدان» حل شد⇔مخاطبان سینما آفریقا را جایگزین سینمای ممنوعه آزادی کردند!+توضیحات حبیب اسماعیلی درباره وضعیت اکران و تقدیر از سینماداران

سینماروزان: کمدی «اکسیدان» در دو هفته ای که روی پرده بوده است با مشکل عدم پخش تیزرهای تلویزیونی مواجه بود اما این مشکل به تازگی حل شده است.

به گزارش سینماروزان حل مشکل پخش تیزرهای تلویزیونی «اکسیدان» درحالی صورت گرفته است که این فیلم همچنان با ممنوعیت نمایش در سینماهای حوزه هنری روبرو است.

پردیس آزادی که مهمترین سینمای تحت مدیریت حوزه هنری است علیرغم قرارداد قبلی از فرستادن «اکسیدان» روی پرده ممانعت به عمل آورد با این وجود تخصیص سینما آفریقا به فهرست سینماهای نمایش دهنده این کمدی موجب شده بخش عمده مخاطبان دائمی پردیس آزادی برای تماشای «اکسیدان» به سینما آفریقا بیایند.

سینما آفریقا که به لحاظ گنجایش در زمره بزرگترین سینماهای پایتخت است در روزهای گذشته مواجه بوده با اقبال بالای مخاطبان به این فیلم تا جایی که در برخی روزها دو تا سه سانس فوق‌العاده برای نمایش فیلم ترتیب داده شد.

«اکسیدان»حامد محمدی از حضور جواد عزتی، امیر جعفری، رضا بهبودی، شقایق دهقان و شبنم مقدمی در نقشهای مختلف خود سود می برد و می کوشد با زبانی طنز دردسرهای یک جوان برای مهاجرت را روایت کند.

پخش این کمدی که فروش 1.5 میلیارد را رد کرده است برعهده موسسه رسانه فیلمسازان بوده است. حبیب اسماعیلی مدیر رسانه فیلمسازان با اشاره به حل مشکل پخش تیزرهای تلویزیونی «اکسیدان» به سینماروزان گفت: بالاخره و بعد از دو هفته که از اکران گذشته توانستیم با گفتگو و تعامل مشکل پخش تیزرهای تلویزیونی را حل کنیم و پخش تیزرهای «اکسیدان» به تازگی آغاز شده است. این خود نشان دهنده آن است که بعضی مواقع سوءتفاهمات است که در مسیر اکران فیلمها و پخش تبلیغات تلویزیونی چالش ایجاد میکند همان طور که همین سوءتفاهمات باعث شده حوزه هنری تاکنون فیلم را روی پرده نفرستد.

اسماعیلی با اشاره به استقبال مخاطبان در تمام روزهای هفته از «اکسیدان» بیان داشت: برخلاف برخی آثار که به واسطه ریشه‌های تلویزیونی یا سینمایی قبلی خود شناخته می‌شوند «اکسیدان» یک محصول ارژینال است که مخاطب به خاطر خود فیلم به سینما می‌آید و نه مثلا خاطره ای که از قسمتهای قبلی سینمایی یا تلویزیونی آن داشته است. این نشان دهنده نیاز مخاطب به آثار تر و تازه و دست اول است.

حبیب اسماعیلی با قدردانی از سینماداران مختلف تهران و شهرستانها که علیرغم تحریم حوزه به کمک «اکسیدان» آمدند اظهار داشت: درست است که ما نتوانستیم سینماهای حوزه هنری را داشته باشیم اما صاحبان سینماهای دیگر تهران و شهرستانها در مدت اکران «اکسیدان» تلاش فراوانی کردند که شرایطی را فراهم آورند که تمام علاقمندان فیلم را ببینند.

وی ادامه داد: تقریبا در تمامی مدت اکران هر شب سانسهای فوق العاده برای فیلم در پردیسها و سینماهای مختلف ایجاد شد تا همه علاقمندان بتوانند فیلم را تماشا کنند. این امر فقط و فقط به واسطه تلاش خستگی ناپذیر سینماداران و پرسنل سختکوش سینماها فراهم شد که جا دارد به نوبه خودم از آنها تشکر کنم.