1

در فیلم تازه‌مان-جلبک- بازیگر زن نداریم!/ابراهیم عامریان تهیه‌کننده فیلم #فسیل خبر داد

سینماروزان: فیلم تازه خالقان #فسیل با عنوان #جلبک یا #مرد_عینکی یک کمدی اکشن است که بخشی از آن در یک بازداشتگاه می‌گذرد و آن طور که تهیه‌کننده اش گفته، فیلمی مردانه است. فیلمی به کارگردانی کریم امینی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان.

ابراهیم عامریان تهیه‌کننده جلبک به خبرگزاری ایرنا گفت: کاری سینمایی به اسم جلبک را ساخته ایم که احتمالا اسم آن عوض خواهد شد و این روزها درحال کارهای پس تولید آن هستیم که برای پاییز آماده اکران می شود!

عامریان ادامه داد: فیلم جلبک یک کمدی-اکشن است و برخلاف کمدی های مرسوم، فضایی متفاوت دارد. بازیگر نقش اول آن بهرام افشاری است و بازیگر نقش زن ندارد!! در حد یکی دو سکانس فرعی حضور خانم هست اما اصلا چیزی به اسم بازیگر زن در این فیلم نداریم!!

فیلم جلبک بدون بازیگر زن
فیلم جلبک بدون بازیگر زن

عامریان درباره برنامه هایش برای ساخت فیلم غیرکمدی گفت: همه خنده و کمدی را دوست دارند و فقط من نیستم. من هرچه بتواند مردم را بخنداند را دوست دارم ولی فیلم جدی هم ساخته ام؛ ” کارگر ساده نیازمندیم” را ساختیم که یک کار کاملا جدی و اجتماعی بود و متاسفانه با وجود توجه در جشنواره فجر، در گیشه نفروخت و به خوبی دیده نشد و سرمايه اش برنگشت اما در آینده باز هم کار جدی خواهم ساخت.