1

در رونمایی مستندی ارزشی با موضوع ناآرامیهای سال گذشته بیان شد⇐دیگر کدام سوراخ مانده‌ که بتن نگرفته‌اید؟؟!!

سینماروزان: ناآرامیهای زمستان سال گذشته  از نگاههای مختلف رسانه ای-چه سیاسی و چه غیرسیاسی-مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و به نظر می‌رسد در صورت کمتر کردن بار ممیزی بتواند یکی از موضوعات بکر برای فیلمسازی باشد.

به تازگی مستندی با نام «خوره» توسط ارگان ارزشی سفیرفیلم تولید شده که قصد دارد واکاوی خود را از ناآرامیهای زمستان96 داشته باشد اما ورای این مستند که بخش عمده ناآرامیها را به مصائب اقتصادی جامعه و کم کاری دولت اعتدال نسبت داده حرفهایی است که در نشست رونمایی این مستند انجام شده است.

حسن رحیم‌پور ازغدی از چهره های جریان اصولگرایی، رونمایی «خوره» در دانشگاه شریف را به انتقاد از مسئولان دولتی اختصاص داد و گفت:  برخی از مسئولان کشورمان صراحتاً دروغ می‌گویند،‌ امروز یک حرف می‌زنند و فردا زیر حرف خود می‌زند و صحبت دیگر را مطرح می‌کنند. این شما جوانان و دانشجویان هستند که باید با تسلط بر صحبت‌های مسئولان، وعده‌های داده شده را مطالبه کنید. مسئولان کشور باید دربرابر شعارها و وعده‌هایی که می‌دهند پاسخگو باشند، درست همانطور که مقام معظم رهبری در برابر مردم پاسخگو هستند.

رحیم‌پور ازغدی ادامه داد: نباید بگذارید که مسئولین با صحبت‌های زیبنده فریبتان دهند. اگر شما جوانان و دانشجویان روحیه مطالبه‌گر داشته باشید می‌توان امیدوار بود که جمهوری اسلامی در آینده جایگاه خود را حفظ کند.

این فعال اصولگرا با ادامه نقد به دولت بیان داشت: در ۲ سال گذشته هر زمانی کسی آمد صحبتی درباره برجام به میان آورند، گفتند دارد در موضوع برجام دخالت می‌کند و نمی‌خواهد برجام محقق شود. قلب راکتورهای هسته‌ای را که بتن گرفتید، امروز می‌خواهید قلب موشک‌هایمان را بتن بگیرید، دیگر کدام سوراخ مانده‌ است که بتن نگرفته‌اید.