1

در روزگار افسارگسیختگی دلار⇐یک نماینده اسبق مجلس به سفارش سازمان(؟) در خارج از کشور «رئالیته شو» میسازد!!/این نماینده اسبق همزمان در حال تولید پروژه‌ای برای شبکه خانگی هم هست!!

سینماروزان: در دورانی که قیمت دلار 10 هزار تومان را رد کرده است و به واسطه همین افزایش بیشتر از دو برابری، قیمت اغلب کالاهای اساسی زندگی ایرانیان نسبت به ابتدای سال، دچار تکانه قیمتی شدیدی شده، اینکه بشنویم یک نماینده اسبق مجلس در خارج از کشور رئالیته شو میسازد، عجیب نیست؟

سعید ابوطالب که پس از مستندسازی منجر به بازداشت در عراق حین حمله آمریکا به این کشور، توانست به عنوان نماینده وارد مجلس هفتم شود ،بعد از تجربیات مختلفی که در تولید رئالیته شو برای رسانه ملی داشته به تازگی کار ضبط رئالیته شویی به نام «قطعه های ناتمام» را در خارج از ایران آغاز کرده است؛ آن هم با کلیدواژه «کشف و جستجو در تاریخ ادبیات فارسی»!!

این مجموعه فیلم-مسابقه به طور توأمان توسط ابوطالب کارگردانی و تهیه کنندگی میشود و در اخبار رسمی مرتبط با پروژه هم مدعی همراهی بازیگران شاخص خارجی با بازیگران ایرانی، در آن شده اند!!!  ترکیه، آذربایجان، هند، تاجیکستان، ازبکستان و… از جمله کشورهای خارجی هستند که «قطعه های ناتمام» در آن ضبط میشود.

این رئالیته شو برای پخش نوروزی شبکه اول سیما تولید میشود و پرسش اصلی همین جا حادث میشود. در روزگار افسارگسیختگی قیمت دلار و زمانه ای که مدیران رسانه ملی مدام از کمبود بودجه مینالند بودجه تولید این رئالیته شو چگونه تأمین شده؟؟ توسط سازمان؟ یا …؟

 ابوطالب در هفته های اخیر تولید فصل دوم «رالی ایرانی» برای عرضه در شبکه خانگی را نیز برعهده داشته است که نحوه تأمین بودجه آن هم مشخص نیست.