1

خواننده‌ی زیر گنبد گبود به‌جای چاووشی!؟/از #گیجگاه تا #پاییز_بعد_از_تو در آلبوم تازه حمید غلامعلی

سینماروزان/مهدی فلاح صابر: موسیقی تیتراژ فیلم‌سینمایی «گیجگاه» رونمایی شد؛ ترانه‌ای برای آتیلا پسیانی.

کارگردان «گیج‌گاه»، ترانه این فیلم سینمایی را که از جمله قطعات آلبوم «پاییز بعد از تو» است به آتیلا پسیانی بازیگر تازه درگذشته سینما، تئاتر و تلویزیون تقدیم کرد.

«پاییز بعد از تو» عنوان تازه‌ترین آلبوم موسیقی حمید غلامعلی از خوانندگان نسل اول موسیقی پاپ ایران است که به آهنگسازی محمدرضا چراغعلی منتشر شده است.

طی مراسمی در فرهنگسرای ارسباران، تازه ترین آلبوم موسیقی حمید غلامعلی رونمایی شد.

عادل تبریزی کارگردان فیلم گیج‌گاه در این مراسم با اشاره به اجرای موسیقی این فیلم سینمایی توسط حمید غلامعلی گفت: سینما و هنر ایران از دهه‌ ۴۰ تا ۷۰ آموزه اخلاقی و انسانی برای خانواده داشت و حتی در فیلم‌های درجه ۵ و ۶ این آموزه بود.

حمید غلامعلی آلبوم پاییز بعد از تو را ارائه داد
حمید غلامعلی آلبوم پاییز بعد از تو را ارائه داد

وی ادامه داد: رسم بر این شده فیلمی که آماده می‌شود سراغ خواننده می‌روند تا ترانه‌ای برای اثر بخواند اما من در زمان نوشتن فیلمنامه در سال 93 در ذهنم مرور می‌کردم که باید حمید غلامعلی این کار را بخواند و در نوشتن فیلمنامه، آلبوم «قبیله عشق» را پخش می‌کردیم و غریبانه پخش می‌شد.
این کارگردان همچنین توضیح داد: سرمایه‌گذاری در سال ۹۵ برای تولید گیج‌گاه داشتیم که می‌گفت چاوشی این موسیقی را بخواند و من مخالفت کردم. حنیف سروری تهیه‌کننده هم از خوانندگی غلامعلی برای این فیلم سینمایی استقبال کرد.
عادل تبریزی در ادامه گفت: گیج‌گاه با حس دهه ۷۰ که برای خانواده که روح داشت و اخلاق برایش مهم بود به تولید رسید. حس غم این تیتراژ با زندگی من و غلامعلی گره خورد و حالا با رفتن آتیلا پسیانی روبرو هستیم. این ترانه را به روح آتیلا پسیانی تقدیم می‌کنیم.

آلبوم «پاییز بعد از تو» پس از یک سکوت چندین ساله به آهنگسازی محمدرضا چراغعلی و خوانندگی حمید غلامعلی در قالب ۱۰ قطعه موسیقایی مجزا منتشر شد.