1

خبر قبلی با کمی تغییر، تأیید شد⇐سرپرستی نیروی سابق«رجانیوز» بر گروه فیلم و سریال شبکه سوم!‌⇔پرسش اول: چرا برای این فرد حکم مدیریت صادر نشده؟/پرسش دوم: آیا مدیر شبکه سوم ابتدا «ماه گرفتگی» را دیده و بعد حکم سرپرستی داده؟

سینماروزان: دو روز قبل بود که یک رسانه اصولگرا از حضور مهدی آذرپندار نویسنده فیلم ضدفتنه «ماه گرفتگی» به عنوان مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سوم خبر داده بود؛ خبری که با توجه به رزومه خلوت فرد نامبرده پرسش برانگیز هم شد.

حالا علی فروغی مدیر شبکه سوم سیما به طور رسمی نویسنده «ماه گرفتگی» را در رأس گروه فیلم و سریال شبکه سوم قرار داده است؛ البته فروغی برای آذرپندار حکم مدیری نزده و به صدور حکم سرپرستی بسنده کرده است!!

اینکه چرا با حذف مهدی روشن روان از گروه فیلم و سریال شبکه سوم برای آذرپندار حکم مدیریتی صادر نشده شاید ناشی از انتقاداتی باشد که ظرف دو روز اخیر و بعد از انتشار گمانه های مبتنی بر این حضور طرح شد.

مهدی آذرپندار از جمله نویسندگان سابق «رجانیوز» است که به جز تجربه نگارش فیلم ضدفتنه «ماه گرفتگی» که با حمایت انجمن دفاع مقدس تولید شد و دو سال بعد از تولید همچنان نتوانسته اکران شود تجربه مشهودی در حیطه نگارش فیلم یا سریال ندارد و بر این اساس حضورش در رأس مدیر گروه فیلم و سریال یک شبکه تلویزیونی به شدت پرسش برانگیز است.

علی فروغی در حکمی که برای آذرپندار صادر کرده خواستار تعامل سازنده با تهیه کنندگان درون و برون سازمان برای تولید آثار ماندگار و دیدنی شد و ابراز امیدواری کرد در دوره جدید تولیدات نمایشی شبکه به لحاظ کمی و کیفی ارتقا یابند. آیا فروغی خودش «ماه گرفتگی» را دیده و سپس این حکم را صادر کرده؟؟