1

خانم بازیگر! از کدام “کثیفی” حرف می‌زنید؟ از اینکه با واسطه قرار دادن خویشاوند نزدیک‌تان نقش می‌گرفتید؟

سینماژورنال/ورتا چمانی: خبر دو روز قبل سینماژورنال درباره کشف حجاب یک بازیگر زن نه چندان شناخته شده ایرانی به نام صدف طاهریان که این روزها در دوبی به سر می‌برد به شدت در رسانه ها و شبکه های مختلف بازنشر شد.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماژورنال مدتی بعد از انتشار خبر مذکور نوشته ای منسوب به این بازیگر منتشر شد که در آن ادعا کرده بود به زودی مصاحبه ای کرده و کاری می کند که همه با سینمای کثیف ایران بیشتر آشنا شوند!!!

می گویند آب که سربالا برود آن دوزیست هم آوازش را در دستگاه ابوعطا می خواند. حالا حکایت این بازیگر است.

ایشان که حین حضور در ایران هر چه نقش بود نه به واسطه تحصیلات آکادمیک و توانایی بازیگری که به واسطه روابط خاص(!) می‌گرفت حالا می‌خواهد مخاطبان را با سینمایی که به زعم ایشان کثیف است آشنا کند.

اتفاقا بد هم نیست که این افشاگری را از خودشان آغاز کنند. مثلا بگویند که چگونه توانستند وارد سینما شده و در آثاری کاملا فاقد ارزش هنری نقش بگیرند؟

مطمئنا ایشان نمی‌تواند بگوید که خاک صحنه خورده و یا به واسطه اساتیدش در دانشکده فلان یا آموزشگاه بهمان وارد سینما شده! و اگر صادق باشد باید حرفهایی را بزند که بیش از هر چیز به ضرر خودش تمام می‌شود.

چرا موقع حضور در ایران از این کثیفی چیزی نگفتید؟

از آن گذشته چرا این صحبت درباره زشتی های سینمای ایران به هنگام حضورشان در ایران انجام نشد؟

چرا آن موقع که با واسطه قرار دادن خود و خویشاوند نزدیکشان(!) نقشی درجه دو در تله‌فیلمی درجه سه از کارگردانی درجه چهار گرفتند درباره این کثیفی چیزی نگفتند؟

چرا آن زمان که تصاویر حضور در آثاری زیر حد متوسط از همین سینما را در صفحات اجتماعی خود بازنشر می کردند یادشان نیفتاد این سینما کثیف است و نباید تصاویر حضور در محیطی کثیف را بازنشر داد؟

باید گریست به حال مظلومیت سینمایی که چنین آدمهایی آن را تهدید می کنند

جالب است که نه فقط مخاطبان حرفه ای سینمای ایران که حتی روزنامه نگاران این حیطه هم حتی یک پلان به یاد ماندنی از بازی ایشان را در خاطر ندارند و چنین شخصیتی برای سینمای ایران شاخ و شانه می کشد.

درباره مظلومیت سینمای ایران خیلی ها حرف زده‌اند اما شاید هیچ کدام از آن حرفها به اندازه تهدید این بنده خدا که خود را بازیگر می‌داند مظلومیت سینمای ایران را نشان ندهد.

واقعا باید گریست به حال مظلومیت سینمایی که برخی با روابطی کاملا غیرمتعارف وارد آن می شوند و یکی دو فیلم هم بازی می‌کنند و بعد از مدتی از ایران می روند و آن سوی دنیا سینمای ایران را تهدید می‌کنند به افشای ماهیتش!