1

حمله دوگانه سعید راد⇐اول به دزدان صندوق فرهنگیان و دوم به سوپراستارهایی با حرکات زنانه!!

سینماروزان: سعید راد از معدود بازیگران فعال از سینمای قبل از انقلاب است که همچنان سعی دارد هم در سینما و هم در تلویزیون فعالیت داشته باشد.

سعید راد این روزها هم مشغول بازی در سریال خانگی “دل” است و هم سریال “ترور خاموش” را روی آنتن دارد.

سعید راد به تازگی در گفتگویی تفصیلی با “هفت صبح” حمله دوگانه ای کرده است هم به دزدان صندوق فرهنگیان و هم به دو نفر سوپراستار که ادای زنان را درمیآورند!

سعید راد با اعلام حمایت از فرهنگیان گفت: قشر فرهنگی و معلمان باید بالاترین طبقه اجتماعی باشند چون نسلهای مختلف مملکت را آموزش میدهد. معلم باید راحت زندگی کند تا بتواند پای تخته و کلاس درس بدهد و با بچه ها سروکله بزند ولی وقتی کرایه خانه ندارد و حقوقش کم است و مشکلات دیگر و وقتی حقوق خودش را با حقوق برخی آقایان و مسئولان مقایسه میکند سرخورده میشود. تازه بعد هم پولش را میبرند و در فلان صندوق میخورند!!!

سعید راد با انتقاد از بی توجهی به طبقه فرهنگیان اظهار داشت: سوپراستارهایی که معنای برکت را نمیدانند یا یاد نگرفته اند یا یادشان نداده اند!دو سوپراستار مرد سینما که اسمشان را نمی برم حرکات زنانه انجام میدهند و این گونه به فکر خنده گرفتن از مخاطبند. حتی خودشان هم خجالت نمیکشند. حتی خودشان هم خجالت نمیکشند و حاضرند کارهای عجیب تر و بی پرده تری انجام دهند! با این اوصاف میخواهید در این سینما معرفتی باشد؟ خیر و برکتی باشد؟ وقتی برای سودهای آن چنانی هر کاری انجام میدهند یعنی آن که برای مخاطب احترام قائل نیستند!!