1

حبیب اسماعیلی: “ناردون” می‎تواند رونقی اساسی به گیشه دهد

سینماژورنال: در حالی که “لانتوری” رضا درمیشیان به عنوان یک اثر اجتماعی ملتهب روی پرده رفته اما همچنان اکران سینماها از حضور یک کمدی تر و تازه که بتواند بعد از مدتها گیشه را نونوار کند محروم است.

به گزارش سینماژورنال هر دو کمدی روی پرده “بارکد” و “دراکولا” مدتهاست روی پرده اند و البته تازگی چندانی برای ترغیب مخاطبان به تماشای فیلم ندارند.

در این شرایط قطعی شدن قرارداد اکران “ناردون” فریدون حسن پور برای گروه آزادی از 20 مردادماه این امیدواری را پیش رو می گذارد که بعد از مدتها یک رونق اساسی به گیشه داده شود به خصوص که پخش کننده “ناردون” حبیب اسماعیلی پخش کننده فیلم 17.5 میلیاردی “سالوادور…” است و تهیه کننده فیلم، منصور سهراب پور تهیه کننده “سالوادور…”.

امید به رونق گیشه
حبیب اسماعیلی مدیر شرکت رسانه فیلمسازان که پخش “ناردون” را برعهده دارد با اشاره به اقبال مثبت مخاطبان به “ناردون” در اکرانهای خصوصی به سینماژورنال گفت: عموما از درصد اقبال مخاطبان به یک فیلم در اکران خصوصی میتوان تخمینی زد از اقبال مخاطبان در اکران سراسری. “ناردون” هم از جمله آثاری بوده که در اکران خصوصی واکنشهایی مثبت از طیفهای مختلف هم بزرگسالان و هم جوانترها داشته است.

اسماعیلی ادامه داد: پخش آنونسهای “ناردون” در سینماها هم موجب شده است بسیاری از مخاطبان بخصوص در شهرستانها پیگیر وضعیت اکران فیلم باشند. در این شرایط قطعا اکران فیلم کمک خواهد کرد به اینکه گیشه یک تکان اساسی بخورد و رونقی همه جانبه در گیشه رخ دهد.

حبیب اسماعیلی
حبیب اسماعیلی

مدیر رسانه فیلمسازان که سابقه سالها تهیه کنندگی هم دارد با اشاره به آغاز قریب الوقوع پیش فروش اینترنتی بلیتهای فیلم اظهار داشت: در برنامه مان است که به زودی پیش فروش اینترنتی بلیتهای فیلم را آغاز کنیم تا مخاطبان بتوانند نسبت به رزرو بلیت در سینمای مطلوب خود اقدام کنند.

اسماعیلی ادامه داد: همزمان با اکران هم یک سلسله برنامه های خاص برای اکرانهای مردمی با حضور دوجانبه مخاطبان و عوامل خواهیم داشت و شرایطی پدید خواهد آمد تا مخاطبان به سهولت در کنار عوامل فیلم به تماشای اثر نشسته و درباره فیلم با عوامل گپ و گفت کنند.

یکی شدن عروسی با عزا
به گزارش سینماژورنال “ناردون” از حضور امین حیایی، مهران غفوریان، سیروس گرجستانی و لیلا اوتادی سود می برد و بازیگرانی نظیر شهرام قائدی، مهران رجبی، محمدرسول حق‌دوست، روزبه معینی، ترلان پروانه، امیر نوری، پوراندخت مهیمن، علی مسعودی، سیاوش گرجستانی، امیرذوالفقاری، نسرین بابایی، جابر وثوق و جوادرضویان نیز در آن حضور دارند.

“ناردون” که اغلب لوکیشنهای آن در طبیعت بکر شمال کشور قرار داشته داستانی مفرح را درباره آدمهایی روایت می کند که بنا میشود برای کمک به کاهش هزینه هایشان، مراسم عروسی خود را همزمان با مراسم عزا برگزار کنند!!!