1

تکمیل ترکیب اکران عید فطر با حضور فیلمهای همسر مدیرعامل ۱۴شغله و نماینده کاندیدای ۴درصدی انتخابات۹۶!!⇔رقابت ۲ کمدی با ۱ فانتزی، ۳ملودرام و ۱ فیلم عروسکی در اکران عیدفطر

سینماروزان: در حالی که ماه رمضان از نیمه گذشته است ترکیب اکران عیدفطر هم تقریبا مشخص شده است؛ ترکیبی که شامل دو کمدی به نامهای «دشمن زن» و «لازانیا»، سه ملودرام به نامهای «در وجه حامل»، «شماره 17 سهیلا» و «دارکوب»، یک فانتزی به نام «دلم میخواد» و یک فیلم عروسکی به نام «خاله قورباغه» است.

به گزارش سینماروزان جالب و در عین حال عجیب است که در میان این آثار، «دارکوب» متعلق است به محمود رضوی نماینده کاندیدای انصرافی انتخابات96 که تا نایب رییسی شورای صنفی نمایش هم پیش رفته است. این نماینده کاندیدای 4درصدی بعد از «لاتاری» که در اکران نوروز روی پرده فرستاد حالا فیلم دومش «دارکوب» را هم به تنور عیدفطر چسبانده است!!

فیلم «خاله قورباغه» هم متعلق است به فرشته طائرپور همسر منوچهر شاهسواری مدیرعامل 14شغله خانه سینما که دو ماه ابتدایی سال را بدون معرفینامه از خانه سینما در جلسات شورای صنفی نمایش شرکت میکرد و در همین جلسات قرارداد فیلم همسرش هم برای اکران عیدفطر ثبت شد!!

ترکیب اکران عیدفطر به شرح زیر است:

–«دشمن زن» در گروه ماندانا پس از «تگزاس»

–«دارکوب» در گروه استقلال پس از «خجالت نکش»

–«خاله قورباغه» در گروه آزادی پس از «چهارراه استانبول»

–«در وجه حامل» در گروه جوان  پس از «آن سوی ابرها»

–«لازانیا» درگروه  ایران پس از «عصبانی نیستم»

–«دلم می خواد» در گروه زندگی پس از «ناخواسته»

–«شماره ۱۷سهیلا» در گروه کورش  پس از «خوک»