1

تکذیب رسمی ادعای همایون اسعدیان⇐دبیرخانه فجر، تصویر امضای اسعدیان پای بازبینی “قاتل و وحشی” را منتشر کرد!+عکس/پیشتر اسعدیان، ادعاهای خود درباره جامعه صنفی تهیه‌کنندگان را پس گرفته بود/آیا اسعدیان ادعاهایش درباره “قاتل و وحشی” را هم پس خواهد گرفت؟

سینماروزان/کیوان بهارلویی: دبیرخانه جشنواره فجر۴۰، ادعای همایون اسعدیان درباره عدم بازبینی “قاتل و وحشی” در جشنواره فجر۳۸ را تکذیب کرد.

به گزارش سینماروزان، همایون اسعدیان اخیرا در گفتگو با خبرگزاری ایسنا مدعی شده بود: هیچ برگه یا نوشته‌ای برای ارزیابی درباره این فیلم{قاتل و وحشی} امضا نشد. چون به دستور دبیر جشنواره هیچ گونه بررسی درباره فیلم «قاتل و وحشی» صورت نگرفت و اگر بازبینی شده بود ما حتما مثل بقیه فیلم‌ها باید به آن نمره می‌دادیم. هیچ سند مکتوبی مبنی بر ارزیابی و نمره‌دهی به فیلم قاتل و وحشی با نام و امضای اعضای هیات انتخاب دوره سی‌وهشتم فیلم فجر وجود خارجی ندارد.(اینجا را بخوانید)

حالا دبیرخانه جشنواره با انتشار تصویر گزارش بازبینی هشتاد فیلم جشنواره فجر، مشخص ساخت نام و امضای همایون اسعدیان نیز پای گزارش بازبینی آمده!

تصویر منتشره توسط دبیرخانه فجر معلوم کرده صورتجلسه بازبینی فیلم “قاتل و وحشی” به امضای محمد احسانی، محمود اربابی، همایون اسعدیان، یلدا جبلی، رضا درستکار، سیدمحمود رضوی و حسین کرمی [هفت  عضو هیأت ‌انتخاب دوره سی‌وهشتم جشنواره] رسیده است.

دو سال پیش همایون اسعدیان در گفتگویی با خبرگزاری ایسنا ادعاهایی را علیه دریافتی میلیاردی جامعه صنفی تهیه‌کنندگان برای توزیع عیدی میان سینماگران طرح کرده بود؛ ادعاهایی که یک سال گذشت تا اسعدیان شخصا آنها را تکذیب کند و بگوید: ظاهراً آمار و ارقامی که از طرف من در گفت‌وگویی اعلام شد صحیح نبوده است. اساساً طرح موضوع در آن گفت‌وگو از طرف من اشتباه بود که از این بابت متأسفم!(اینجا را بخوانید)

حالا با تکذیب ادعای تازه همایون اسعدیان توسط دبیرخانه فجر۴۰ باید در انتظار توضیحات این کارگردان باشیم و بفهمیم چگونه امضای ایشان پای صورتجلسه هیات انتخابی است که خودش آن را تکذیب کرده!؟؟

صورتجلسه بازبینی هیات انتخاب فجر۳۸ و امضای همایون اسعدیان پای صورتجلسه
صورتجلسه بازبینی هیات انتخاب فجر۳۸ و امضای همایون اسعدیان پای صورتجلسه