1

تکذیب ادعای رئیس انجمن سینمای مقاومت توسط سازندگان #سووشون: ارگانی نیستیم!/ طوری حرف نزنید که رزومه‌سازی کاذب و سوء مدیریت به مخاطبین القا گردد!

سینماروزان/مسعود احمدی: فقط ساعاتی بعد از ادعای  مدیر انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس درباره حمایت بنیاد روایت از تولید سریال «سووشون»(اینجا را بخوانید)، این ادعا تکذیب شد.

پیرو ادعای منتشر شده از سوی مدیر انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس درباره حمایت بنیاد روایت از تولید سریال «سووشون» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی، روابط عمومی این فیلم-سریال اطلاعیه ای را صادر کرده و هر گونه همکاری با بنیاد مذکور را تکذیب کرده اند.

متن اطلاعیه را بخوانید:

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در تولید و سرمایه گذاری پروژه «سووشون» هیچ نقشی نداشته و خبرهای منتشر شده در این مورد کاملا کذب می‌باشد.

انتظار می رود انجمن مذکور در اطلاع رسانی و انتشار اخبار دقت لازم را داشته باشد تا در صورت بروز چنین اشتباهاتی، برداشتی مبنی بر رزومه سازی کاذب و سوء مدیریت به مخاطبین و دغدغه مندان فرهنگ و هنر القا نشود.

لازم به ذکر است هرچند مشکلات اقتصادی ناشی از تورم باعث بروز سختی های متعدد در ساخت این اثر شده اما پروژه «سووشون» بطور کامل با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با همت، تلاش و ممارست شبانه روزی عوامل سازنده آن در حال تولید می باشد.

شایان ذکر است به سیاق گذشته تمامی اخبار مربوط به پروژه «سووشون» صرفا از طریق روابط عمومی این اثر و صفحه مخصوص آن منتشر خواهد شد و گروه سازندگان حق پیگیری نشر اخبار غیر واقع پیرامون اثر مذکور را برای خود محفوظ می داند.

تکذیب ارگانی بودن سریال سووشون توسط سازندگان
تکذیب ارگانی بودن سریال سووشون توسط سازندگان