1

توزیع بلیتهای رایگان ارگانی برای «نفس»+عکس

سینماروزان: توزیع بلیتهای ارگانی نیم بها و رایگان برای آثاری که با حمایت ارگانها و نهادهای دولتی تولید می شود سالهاست در ایران رواج دارد.

به گزارش سینماروزان البته در ظاهر ادعا می شود که توزیع بلیت رایگان برای فیلمها آن هم به صورت گسترده خلاف مقررات است اما هرازگاه شاهدیم بلیتهایی از این دست برای فیلمهای روی پرده توزیع می شود.

«نفس» نرگس آبیار تازه ترین فیلمی است که طی روزهای گذشته برای کمک به بالا رفتن فروش آن برایش بلیتهای رایگان توزیع شده است.

این فیلم بعد از یک ماه و نیم اکران به سختی رقم فروش یک میلیارد را رد کرده است و شاید همین آمار غیرقابل انتظار برای فیلمی که هم حمایت موسسه نورتابان وابسته به بنیاد مستضعفان را داشته و هم حمایت بنیاد سینمایی فارابی را، سبب ساز آن شده است که دست اندرکاران تولید برای موجه جلوه دادن حمایتها به توزیع بلیتهای ارگانی اقدام کنند.

پیشتر غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با سینماروزان عرضه بلیتهای نیم بها را فقط در 4 هفته ابتدایی اکران مجاز دانسته بود آن هم منوط به افتادن کف فروش در این 4 هفته(اینجا را بخوانید) اما «نفس» هفته ششم را هم رد کرده و همچنان برایش بلیت ارگانی رایگان توزیع می شود!!!

بلیتهای رایگان نفس که استفاده از آن در تمامی سینماها و حتی پردیسها آزاد است
بلیتهای رایگان «نفس» که استفاده از آن در تمامی سینماها و حتی پردیسها آزاد است!!!