1

تورج نصر بازیگر-دوبلور باسابقه مدعی شد: برای حضور در یک سریال تلویزیونی قرارداد بسته بودم ولی به دلیل ناآرامی‌ها تعطیل شد!/بسیار به پول این پروژه نیاز داشتم اما متاسفانه آن را از دست دادم!/در عرصه دوبله اوضاع بسیار بد است و درآمد چندانی در دوبله نیست!!/اکثر بچه های دوبله بیکار هستند و یا به کار در عرصه‌های دیگر مشغول شده‌اند!

سینماروزان/محمد شاکری: متاسفانه اوضاع معیشتی اهالی هنر تعریفی ندارد و هرازگاهی یکی از هنرمندان نامدار از اوضاع بغرنج اقتصادی می‌گوید ولی متاسفانه با گذشت هشت ماه از سال، حتی یک سبدکالا از سوی صندوق هنر نصیب هنرمندان نشده.

تورج نصر بازیگر و دوبلور باسابقه به خبرگزاری میزان گفت: اوضاع دوبله تعریفی ندارد و کارهای بازیگری نیز با اختلال مواجه شده و بسیاری از همکاران بیکار و کم کار شده‌اند. راستش را بخواهید ناآرامی های اخیر بر عرصه ساخت آثار تصویری تاثیر منفی گذاشته است.

نصر ادامه داد: من اخیرا برای حضور در یک سریال تلویزیونی ۱۵ قسمتی قرارداد بسته بودم و آماده حضور در آن بودم که در زمان روبرو شدن با ناآرامی ها این کار تعطیل شد.

وی اظهار کرد: من بسیار به پول این پروژه نیاز داشتم اما متاسفانه آن را از دست دادم و در عرصه دوبله هم اوضاع بسیار بد است و دیگر کار و درآمد چندانی در دوبله نیست که بخواهیم در عرصه دوبله ادامه دهیم.

تورج نصر پیرامون وضعیت این روزهای عرصه دوبله خاطرنشان کرد: خیلی وقت است که دیگر سریال یا فیلم خارجی چندانی از سوی صدا و سیما خریداری نشده و اکثر بچه های دوبله بیکار هستند و یا به کار در عرصه های دیگر مشغول شده اند، امیدوارم هر چه زودتر این شرایط پایان یابد و به یک وضعیت خوب در عرصه دوبله دست پیدا کنیم.

نصر با اشاره به آخرین کار بازیگری خود گفت: اخیرا در سریال فاخر «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری به مدت یک ماه و نیم حضور داشتم که کاری عظیم بود.

وی در همین راستا بیان کرد: «سلمان فارسی» برای من مثل یک دانشگاه سراسر تجربه و یادگیری بود و هیچوقت لذت این مدت زمان کوتاه همکاری با داوود میرباقری و علیرضا شجاع نوری بازیگر نقش سلمان را از یاد نخواهم برد. عمده حضور من در سریال «سلمان فارسی» در کنار علیرضا شجاع نوری رقم خورد و واقعا از لحظه به لحظه بازی در کنار میرباقری تجربه به دست آوردم و کیف کردم.

این پیشکسوت عرصه بازیگری بیان کرد: امیدوارم هرچه زودتر به شرایط بهتری برسیم که همه هنرمندان بتوانند باز هم چه در عرصه بازیگری و چه در عرصه دوبله، فعالیت داشته باشند.

تورج نصر و نیاز به دستمزد پروژه ای که تعطیل شد
تورج نصر و نیاز به دستمزد پروژه ای که تعطیل شد