1

توبه را از خودتان شروع کنید!

سینماروزان/کیوان بهارلویی: در حالی که انتظار میرفت اظهارات یک مدیر نورس تلویزیون درباره لزوم توبه کردن سلبریتی های سینما از واکنش های قبلی شان و سپس بازگشت به تلویزیون با واکنش سران خانه سینما مواجه شود ولی هیچ کدام از رئوس خانه در حمایت از سینماگران واکنش نشان ندادند تا حسين فرحبخش وارد شود و یک تنه از حقوق همکاران خود دفاع کند.

حسین فرحبخش در واکنش به این مدیر نورس تلویزیون گفت: ایشان فرموده اند سلبریتی ها بروند و توبه کنند ولی آیا ایشان، نعوذبالله خداست؟؟ توجیه آقایان این است که برخی سلبریتی ها در اغتشاشات پسامهسا نقش داشته اند با این حساب تکلیف سردسته اغتشاش‌گران چیست؟ تکلیف آنها که ۱۱ آذر ۱۳۹۱ جلوی وزارت ارشاد اغتشاش کردند تا جلوی اکران فیلم من مادر هستم ساخته فریدون جیرانی را بگیرند چیست؟

کارگردان  فیلمهای زندگی خصوصی و مستانه ادامه داد: اگر آنها باید توبه کنند پس ایشان باید حوض کوثر را روی سرشان بریزد بابت بازی با سرمایه های تولید آن فیلم‌ها. آیا جز این است که مزدشان را گرفتند و مدیر شدند؟؟؟

در سکوت روسای صنف سینما، حسين فرحبخش پاسخ مدیر نورس تلویزیون را داد: توبه را از خودتان شروع کنید
در سکوت روسای صنف سینما، حسين فرحبخش پاسخ مدیر نورس تلویزیون را داد: توبه را از خودتان شروع کنید

این تهیه‌کننده افزود: قربان امام صادق(ع) بروم که همواره مظلوم بود؛ چه در زمان حیات و درگیری با منصور دوانقی و چه حالا که اسم متبرکش را بر دانشگاهی گذاشته اند که اینها ادعای تحصیل در آن را دارند! البته دانشگاه امام صادق  فارغ التحصیل بدردبخور هم داشته ولی ایشان نشان دادند خوب درس نخوانده اند چون حین تحصیل دنبال اغتشاش و توقیف فیلمها بودند.

فرحبخش تاکید کرد: در آذر ۹۱ به شما گفتم وای به حال ساختاری که شما مدیرش باشی و الان هم می‌گویم توبه کنید و برگردید به مسیر درست. هنرمندان هم اکثرشان با وطن و هموطنان هستند و باید با روی باز از آنها خواست به تلویزیون برگردند.