1

تهیه‌کننده “پری” مهرجویی و بازیگر “ضیافت” کیمیایی از سوی داعش به مرگ تهدید شد!!!

سینماژورنال: “آوازهای سرزمین من” اولین فیلم ایرانی است که با محوریت تصویرسازی جنایات داعش و داعشیان ساخته شده است.

 

به گزارش سینماژورنال این فیلم برای اولین بار در ایران در سلسله نشستهای سینماروایت برگزار شد و جالب توجه صحبتهای تهیه کننده فیلم امیرحسین شریفی درباره این فیلم بود.

 

1800 کامنت تهدیدآمیز از داعش دارم

امیرحسین شریفی که سابقه تهیه کنندگی “پری” داریوش مهرجویی و سابقه بازیگری در “ضیافت” مسعود کیمیایی را دارد با بیان تهدیدهایش از سوی داعش برای ساخت این فیلم گفت: من برای ساخت این فیلم جسارت به خرج دادم و همین الان 1800 کامنت دارم که داعش مرا تهدید به مرگ کرده است که چرا چنین فیلمی ساختم و همین 1800 کامنت برای من بس است!

 

وزیر ارشاد به دبیر جشنواره فجر گفت چرا فیلم را به جشنواره راه نداده اند

این تهیه کننده در جایی دیگر از گفته های خود با اشاره به راه ندادن فیلمش به جشنواره فجر بیان کرد: فیلمنامه این اثر چندین بار بازنویسی شد و حتی ما یک نویسنده از لبنان را به ایران دعوت کردیم تا فیلمنامه را با فضای داعش بیشتر نزدیک کند اما متاسفم از اینکه به سینمای دفاع مقدس و مقاومت بهایی داده نمی شود. با وجودی که این فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر سال گذشته آماده بود اما این فیلم را به این جشنواره راه ندادند!

 

از ترس گرین کارت فیلم را نشان ندادند

وی ادامه داد: در حالی که وقتی من این فیلم را برای آقای وزیر ارشاد به صورت خصوصی نشان دادم ایشان از فیلم بسیار راضی بودند وحتی به آقای ایوبی و رضا داد هم گفتند چرا این فیلم را برای جشنواره فیلم فجر انتخاب نکردید؟ و آقایان گفتند این فیلم آماده نبوده است! اما من به آقای وزیر گفتم این دوستان از گرین کارت های خارج از کشورشان می ترسند اما من نمی ترسم و ترسی هم ندارم.