1

تهیه‌کننده فیلم پرحاشیه “پریناز” با همکاری کامران قدکچیان یک عاشقانه خیابانی می‌سازد/فیلمنامه این عاشقانه را خالق “شهر موشها۲” نوشته است/سه بازیگر زن میانسال نقشهای اصلی را ایفا می‌کنند

سینماژورنال: عبدالمحمد نجیبی تهیه کننده ای که یک فیلم پشت خط اکران مانده با عنوان “پریناز” را دارد قصد تولید یک درام خیابانی دارد.

به گزارش سینماژورنال این فیلم “عشق سالهای کوچ” نام دارد که یک درام عاشقانه است و بخش عمده آن در نماهای بیرونی و درون خیابانهای تهران می گذرد.

نجیبی پروانه ساخت این فیلم را به کارگردانی کامران قدکچیان کارگردان باتجربه سینمای ایران دریافت کرده است که پیشتر تجربه ساخت یک فیلم خیابانی به نام “پس کوچه های شمرون” را دارد.

فیلمنامه ای از خالق “شهر موشها2″+ایفای نقش سه بازیگر زن میانسال

فیلمنامه “عشق سالهای کوچ” را فرهاد توحیدی نگاشته است که طی شش سال اخیر فقط فیلمنامه “شهر موشها2” را نوشته است؛ دلیل اصلی این امر هم مسئولیتهای وی در خانه سینما و درگیریهایش در ماجراهای مربوط به تعطیلی خانه سینما بود.

شنیده های سینماژورنال حکایت از آن دارند که سه بازیگر زن میانسال نقشهای اصلی فیلم را ایفا خواهند کرد ضمن اینکه چند پسر و دختر جوان هم در کنار این بازیگران ایفای نقش خواهند کرد.

“عشق سالهای کوچ” عاشقانه ای را روایت می کند که در دل خیابانهای تهران روایت می شود.