1

تهیه‌کننده جوان فیلم ۳ارگانی «سرو زیر آب»، بدون اکران فیلم اول، فیلم دومش را تولید کرد و پروانه ساخت فیلم سوم را هم گرفت!!+صدور دو پروانه ساخت دیگر⇔پرسش: وقتی هنوز فیلم ۳ارگانی این جوان به اکران هم نرسیده، بودجه تولیدات بعدی از کجاست؟

سینماروزان: بعد از فیلم «ماجرای نیمروز» که با حمایت فارابی و تصویرشهر و حوزه هنری تولید شد و به عنوان اولین فیلم 3ارگانی تاریخ سینمای ایران معرفی شد، این فیلم «سرو زیر آب» بود که عنوان دومین فیلم 3ارگانی تاریخ را به خود اختصاص داد.

«سرو زیر آب» را نه یک تهیه کننده شناخته شده بلکه حامد حسینی تهیه کنندگی کرد که این، اولین تجربه تهیه کنندگی اش به شمار میرفت! اینکه چطور یک تهیه کننده جوان بدون رزومه شفاف در سینما به طور همزمان از 3 ارگان حمایت میگیرد مشخص نیست اما اینکه بدون اکران آن فیلم و بازگشت سرمایه احتمالی این جوان بتواند فیلم دوم را تولید کند و پروانه ساخت فیلم سوم را هم بگیرد جای سوال است.

تهیه کننده فیلم 3ارگانی «سرو زیر آب» اخیرا هم تولید فیلم «مشت آخر»مهدی فخیم زاده را پشت سر گذاشت که مشخص نیست چه زمانی اکران خواهد شد؟؟

در تازه ترین خروجی شورای پروانه ساخت نام این جوان به عنوان تهیه کننده فیلم «بی تار» آمده که توسط جمیل رستمی کارگردانی خواهد شد.

اینکه یک جوان چطور می‌تواند بدون اکران فیلم اولش، فیلم دوم را بسازد و پروانه ساخت فیلم سوم را بگیرد پرسشی است که پاسخش روشن نیست!

شورای پروانه ساخت به جز «بی تار» به تهیه کنندگی حامد حسینی با تولید دو فیلمنامه دیگر هم موافقت کرده است.

فهرست کامل پروانه ساختهای صادره به شرح زیر است:

–«بی تار» به تهیه‌کنندگی سیدحامد حسینی، کارگردانی و نویسندگی جمیل رستمی در ژانر اجتماعی

–انیمیشن «افسانه عمو نوروز» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی فرنوش عابدی رنانی

–«بزدل» به تهیه‌کنندگی و نویسندگی نوید محمودی و کارگردانی جمشید محمودی نیز در ژانر کمدی