1

ابراز تنفر بازیگر #مردان_آنجلس از اینستاگرام و تلگرام!

سینماروزان: من از چیزهایی مثل تلگرام و واتساپ و اینستاگرام و… متنفرم و به همین دلیل خیلی کم با رسانه‌ها گفت‌وگو می‌کنم.

جعفر دهقان بازیگر باسابقه با بیان مطلب فوق به روزنامه همشهری گفت: ما در حالی در سینمای دهه‌های شصت و هفتاد، ستاره سینما و تلویزیون بودیم که خبری از فضای مجازی نبود و چیزی به اسم فضای مجازی اصلاً وجود نداشت که حالا بخواهیم دنبال فالوئر جمع‌کردن و القا و ایجاد محبوبیت از این طریق باشیم.

بازیگر #مردان_آنجلس و #یوسف_پیامبر ادامه داد: برخلاف امروزه که طرف یک فیلم بازی نکرده، سریع صفحه‌ای مجازی باز کرده و دنبال جمع‌کردن فالوئر و دنبال‌کننده است تا اثرگذاری‌اش را در سینما و تلویزیون بیشتر کند. به خدا قسم با این چیزها کسی نه معروف می‌شود و نه محبوب. راهش این است که صادقانه و با تلاش‌مان باید محبوبیت و معروفیت برای خودمان ایجاد کنیم؛ نه با ایجاد صفحه و چندصد هزار فالوئر که معلوم نیست چقدرش واقعی و چقدرش فیک است و حواشی خودش را هم دارد. به همین دلیل است که من از چیزهایی مثل تلگرام و واتساپ و اینستاگرام و… متنفرم و به همین دلیل خیلی کم با رسانه‌ها گفت‌وگو می‌کنم.

دهقان گفت: هنوز هم روزنامه می‌خوانم و به سنت روزنامه‌خوانی پایبندم. اخبار تلویزیون را هم دنبال می‌کنم و کمابیش در جریان رویدادها و خبرها هستم. چنین نیست که حالا خیلی هم بی‌خبر باشم. برای من کارهایی که می‌کنم بیشتر ارزش دارد تا نوع چگونه زندگی‌کردنم. من 5، 4 دهه فعالیت هنری را پشت‌سرم دارم، هر کاری که می‌خواهم بکنم باید دقت داشته باشم آیا این سابقه را زیر‌سؤال می‌برد یا نه. هرچند خدا را شکر زندگی خوبی هم دارم؛ خانه و ماشین دارم و بچه‌هایم نیز سر خانه و زندگی‌شان رفته‌اند. مگر از زندگی چه می‌خواهم دیگر؟

جعفر دهقان: از تلگرام و اینستاگرام و واتس‌پ متنفرم!
جعفر دهقان: از تلگرام و اینستاگرام و واتس‌پ متنفرم!