1

تماشاگران تا انتهای تیتراژ؛ خیره‌گر #مجبوریم

سینماروزان: تماشاگران تا انتهای تیراژ «مجبوریم» از سالن بیرون نمی روند و به پرده خیره می مانند!

پویا سعیدی‌پور مدير پرديس سينمايى زندگى اكران فيلم «مجبوريم» تازه ترین ساخته رضا درمیشیان را رضایت بخش و امیدوار کننده دانست و با بیات مطلب فوق به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اکران فیلم سینمایی مجبوریم به كارگردانى رضا درميشيان با چند ويژگى مهم آغاز شده ، اولين و مهمترين ويژگى اين فيلم بازگرداندن مخاطب جدى سينما به سالن ها بوده؛ مخاطبانى كه ما معمولا در دوران جشنواره فيلم فجر مي بينيم. ما بعد از آغاز اكران #مجبوريم شاهد حضور تماشاگرانى هستيم كه دنبال فيلم هاى اجتماعى بودند كه اتفاقا بعد از كرونا كمتر  اين نوع فيلم ها آن هم  با اين سطح كيفى اكران شده بود. ويژگى دوم اين فيلم كه به شخصه در كمتر فيلمى ديده بودم همراهى مخاطب با فيلم حتى بعد از پايان فيلم است، به طورى كه مخاطب از صندلى خود بلند نميشود و تا انتهاى تيتراژ روى صندلى خود نشسته و به پرده خيره ميماند.

وی ادامه داد: علت اين تأمل تماشاگران در پايان فيلم در درگير شدن فكر مخاطب با فيلم از نظر محتوى و قصه است و به فكر فرورفتن او در پايان سانس نتيجه تفكر و انديشه تماشاگران است و نيز استفاده از موسيقى استاد كيهان كلهر در تيتراژ پايانى فيلم است كه باعث حضور تماشاگران تا آخرين لحظه تيتراژ در سالن ميشود. آخرين ويژگى اين فيلم رضايتمندى مخاطبان از فيلم است، تمام افرادى كه در اين روزهاى ابتدايى اكران فيلم مجبوريم در پرديس زندگى به تماشاى اين فيلم نشسته بودند با رضايت كامل سالن نمايش را ترك ميكردند.

مدیر پردیس زندگی گفت: رضایت تماشاگران مهمترين عامل موفقيت فيلم «مجبوریم» در ادامه اكران بوده است.

«مجبوریم» تازه ترین فیلم رضا درمیشیان کارگردان فیلم های «عصبانی نیستم!» و «لانتوری» است که در آن فاطمه معتمدآریا، نگار جواهریان،پارسا پیروزفر،بهمن فرمان آرا،پردیس احمدیه،مجتبی پیرزاده،بابک کریمی ،همایون ارشادی، پریوش نظریه،رضا بهبودی، احمد حامد، مریم بوبانی، راموناه شاه و… با حضور ژاله علو حضور دارند.

۱۰ در صد از عواید فروش فیلم «محبوریم» در سینماهای سراسر کشور زیرنظر «لیلا ارشد» برای زنان کارتن خواب، بی سرپرست و بدسرپرست هزینه خواهد شد.

بنرهای مجبوریم و لامینور در پردیس سینمایی زندگی
بنرهای مجبوریم و لامینور در پردیس سینمایی زندگی

عکس: نوشین‌ جعفری