1

تلخند محمد شایسته مدیر پخش #شایسته‌فیلم به ممیزان شهری⇐ از طرح پیشنهادی برای بیلبورد #جنگ_جهانی_سوم فقط یک خانه مانده! انگار که مشاور املاکیم!!؟؟

سینماروزان/کیوان بهارلویی: فیلم در فیلم معمایی جنگ جهانی سوم ساخته هومن سیدی با کسب مجوز سازمان سینمایی روی پرده رفته و توجه مخاطبان را موجب گشته ولی مسئولان شهری بر سر راه تبلیغات شهری آن، ممیزی عجیبی نهاده‌اند!

محمد شایسته مدیر موسسه پخش شایسته‌فیلم در واکنش به ممیزی‌های ارگان‌های شهری نوشت: تا دیشب می‌گفتند اسم هومن سیدی را بردارید مجوز بیلبورد می‌دهیم، اسم کارگردان را حذف کردیم!! امروز به شرکت تبلیغاتی گفتند عکس تنابنده باید حذف شود. در این صورت فقط عکس یک خانه در بیلبورد می‌ماند؛ مگر تبلیغ مشاور املاک می‌خواهیم بکنیم!؟؟؟

روایت محمد شایسته از ممیزی عجیب برای تبلیغات شهری جنگ‌جهانی سوم
روایت محمد شایسته از ممیزی عجیب برای تبلیغات شهری جنگ‌جهانی سوم

لحن جدی پخش‌کننده جنگ جهانی سوم به این ممیزی‌های عجیب با پرسشی شوخی-جدی به اتمام می‌رسد ناظر به عجیب و غریب بودن سلیقه های حاکم بر ممیزی! لحنی که بی شباهت به فضای کلی فیلم هم نیست که جاهایی از شدت تراژدی به کمدی پهلو می‌زند و بالعکس.

باید از ممیزان تبلیغات محیطی پرسید آیا در تخصیص بیلبورد به آثار ارگانی اعم از فیلم و سریال‌های ارگانی کم‌مخاطب نیز همین قدر سلیقه‌ای برخورد می‌کنند؟؟ وقتی متولی اصلی سینما پروانه نمایش فیلم را با تمام نماهای روی پرده صادر کرده واقعا چه معنایی دارد ممیزی یک قاب تبلیغاتی ساده فیلم توسط ارگان های شهری؟