1

تصاویر لیلا حاتمی و همسرش در گالری ویونا

سینماژورنال: نمایشگاه عکس فیلم سینمایی “در دنیای تو ساعت چند است” که از حضور لیلا حاتمی و علی مصفا سود می برد، برگزار می شود و همزمان با این نمایشگاه رونمایی از آلبوم موسیقی این فیلم نیز انجام خواهد شد.

به گزارش سینماژورنال مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس فیلم سینمایی “در دنیای تو ساعت چند است/ قاب های صبا سیاهپوش” جمعه سی ام مرداد ساعت 16 با حضور عوامل فیلم و جمعی از هنرمندان در محل کافه گالری ویونا برگزار می شود.

همچنین در این مراسم از آلبوم موسیقی متن این فیلم اثر کریستف رضاعی رونمایی می شود.

صبا سیاهپوش دانش آموخته رشته عکاسیست که عکاسی فیلم هایی چون “صدای پای من”، “5ستاره”، “محبوب”، “در دنیای تو ساعت چند است” و فیلم تازه اکران “دوران عاشقی” را در کارنامه دارد و پیش از این برای دریافت جایزه بهترین عکس فیلم از جشنواره بین المللی فیلم شهر و همچنین تندیس ویژه جشنواره کودک کاندید شده است.

موسیقی “در دنیای تو ساعت چند است” اثر کریستف رضاعی آهنگساز و نوازنده باسابقه است که پیش از این آهنگسازی فیلم هایی از جمله “چهل سالگی”، “پرونده هاوانا”، “کنعان”، “سعادت آباد”، “نارنجی پوش”، “چه خوبه که برگشتی”، “ماهی و گربه” و چندین فیلم دیگر را بر عهده داشته است.

این نمایشگاه از سی ام مرداد ماه به مدت چهارده روز همه روزه از ساعت 10 صبح تا 12 شب آماده استقبال از علاقه مندان خواهد بود.

نشانی: تهران، خیابان ولی عصر، روبروی نیایش، خیابان اسفندیار، موزه امام علی(ع)، کافه گالری ویونا