1

ترس بخش خصوصی از مردم!

سینماروزان: سینما باید به دست مردم اداره شود و امیدوارم که ژانرهای مختلف پر و بال بگیرند و فیلم‌سازهای واقعی دوباره برگردند و فیلم‌ساز هایی که کمتر کار می‌کنند دوباره پر قدرت شروع کنند و خیلی درگیر گذشته خود نباشند نه اینکه در گذشته آثار بدی را ارائه داده باشند، خیر فقط بتوانند به‌روزتر فیلم بسازند.

مسعود اطیابی کارگردان کمدی های پرفروش هتل”، “تگزاس” و “بخارست” با بیان مطلب فوق به خبرگزاری پانا گفت: فیلم‌سازهای بخش خصوصی از چشم‌های مردم می‌ترسند و سعی می‌کنند بهترین فیلم را برای آنها بسازند زیرا من فیلم‌ساز اگر بخواهم در بخش خصوصی موفق باشم، باید مراقب باشم تا مردم زده نشوند و همیشه فکر می‌کنم این مردم من را کنترل می‌کنند. پس هر حرف، حرکت یا موضوعی را مطرح نمی‌کنم.

اطیابی درباره حضور استعدادهای جوان در جرگه فیلمسازان کشور گفت:‌ از فیلم‌سازهای قدیمی‌تر می‌خواهم از ورود جوانان پر استعداد به این عرصه خوشحال باشند چراکه باید این سینما را بعد از مدتی فعالیت به دست آنان بسپاریم و می‌توانیم برای شروع در پشت صحنه و خود صحنه از این استعدادها استفاده کنیم و حداقل بخشی از پروژه به دست آنان اداره شود.

مسعود اطیابی
مسعود اطیابی

کارگردان “دینامیت” و “انفرادی” درباره راز  فروش بسیار خوب فیلم‌های خود گفت: فقط سعی بر این دارم که به مخاطب کم فروشی نکنم و به آنها احترام بگذارم و شأن آنها را به عنوان یک مخاطب ارزشمند حفظ کنم.

وی خاطرنشان کرد: سعی می‌کنم از لودگی در فیلم‌هایم پرهیز کنم و اخلاق را حفظ کنم و امنیت خاطر برای مخاطبانمان را ایجاد کنم تا خانواده‌ها بتوانند کنار هم با خیال آسوده فیلم تماشا کنند. به شما اطمینان می‌دهم اگر در تلویزیون و سینما به تماشاگر ثابت کنید که احترام مخاطبان را حفظ می‌کنید و فیلم‌هایی را برای آنها به نمایش می‌گذارید که بدآموزی ندارد و می‌توانند با خیال آسوده با فرزندانشان تماشا کنند وضعیت خیلی بهتر از این خواهد شد.