1

به‌اشتراک مخالف‌خوان دائمی فراستی⇐ترانه‌سرای اپوزیسیون‌نما همکار سازمان ارزشی شد!+عکس

سینماروزان: یغما گلرویی ترانه سرایی که تقریبا در تمام مدت فعالیتش در حیطه موسیقی سعی زیادی کرده است که خود را به عنوان چهره‌ای کاملا منتقد و اپوزیسیون معرفی کند به صورت رسمی همکار سازمان هنری-رسانه ای اوج شد.

به گزارش سینماروزان همکاری گلرویی با سازمان ارزشی اوج در قالب انتشار دو ویدیوکلیپ با صدای پرویز پرستویی است؛ بازیگری که در ماههای اخیر مدام به انتقاد از مسعود فراستی پرداخته است.

پرویز پرستویی پس از تجربه‌هایی که در سال‌های گذشته در حوزه موسیقی و دکلمه داشته، این بار با همکاری یغما گلرویی ترانه سرا اقدام به تولید آثاری در قالب تک آهنگ به همراه موزیک ویدیو در فضای اجتماعی کرده است.

اشکان دباغ نیز در بخش آهنگسازی و تنظیم موسیقی این پروژه حضور دارد و  نخستین قطعه آن به گفته خالقانش، پیش از عید نوروز منتشر خواهد شد و آن طور که «مهر» گزارش داده در آن به یکی از مهم ترین مباحث شهری و اجتماعی که دغدغه بسیاری از جامعه هنری نیز هست، پرداخته شده است.

 سازمان هنری-رسانه‌ای اوج که پیشتر تجربه همکاری با پرویز پرستویی در فیلم «بادیگارد» را داشته، تهیه کننده این دو موزیک ویدیو است.

پیش از این مردادماه امسال میثم محمدحسنی اخوی مدیرعامل سازمان ارزشی اوج که دبیر اصلی جشنواره مرگ بر آمریکاست در نشست خبری خود از اجرای ترانه ای از یغما گلرویی در اختتامیه جشنواره خود خبر داده بود با این حالا ساعاتی بعد از خبر اولیه سازمان ارزشی فضای مجازی سراج که اسپانسر برگزاری جشنواره است خبر را تکذیب کرد؛ البته نه تکذیب مطلق که تکذیبی «نسبی».(اینجا و اینجا را بخوانید)

پرویز پرستویی پیش از این با انتشار آثاری در قالب دکلمه همچون آلبوم «بی‌بی جان»، «عشق است» و «بابایی»، تجربیاتی را در حوزه موسیقی به دست آورد. او همچنین در آلبوم «دوستت دارم» زنده یاد ناصر عبداللهی در سال ۱۳۷۹ با این خواننده جنوبی همکاری و دکلمه داشت. پرستویی همچنین آلبوم «من یک بازیگرم» و «من پرویز پرستویی» را در سال ۱۳۹۳ منتشر کرد. این آلبوم زندگی نامه پرویز پرستویی است که به صورتی فایل صوتی منتشر شده است.

پرویز پرستویی و یغما گلرویی
پرویز پرستویی و یغما گلرویی