1

امتداد تخلفات در شورای اکرانی که نماینده انتخاباتی قالیباف واردش شده⇐ثبت قرارداد اکران همزمان ۳فیلم برای یک پخش‌کننده خاص در اکران دوم نوروز!!!

سینماروزان: شورای اکران97 هنوز به حد نصاب نرسیده تصمیماتش با تخلفاتی روبرو شده است آشکار و نگران کننده.

به گزارش سینماروزان همین دو روز قبل بود که ثبت قرارداد «آن سوی ابرها» برای اکران دوم نوروز در سرگروه جوان دو تخلف را هویدا کرد؛ این فیلم یک بار ابتدای اسفند96 از اکران انصراف داده بود و نباید تا شش ماه بعدش روی پرده میرفت. ضمن اینکه اکران آن با سرگروه امکان پذیر نبود اما شورای اکران جدید که نماینده انتخاباتی کاندیدای انصرافی انتخابات96 به آن راه یافته قرارداد اکران این فیلم را برای اکران دوم نوروز در گروه جوان ثبت کرد.

اما این همه تخلفات شورای اکران97 نیست. تازه ترین تخلف مربوط به ثبت قرارداد اکران همزمان 3فیلم از یک دفتر پخش برای اکران دوم نوروز است. سه فیلم «تکزاس»، «چهارراه استانبول» و «عصبانی نیستم» هر سه با پخش فیلمیران قراردادشان برای اکران دوم نوروز ثبت شده که یک تخلف آشکار است.

طبق قواعد شورای اکران هیچ شرکت پخشی نمیتواند در یک موعد اکران بیش از دو فیلم همزمان را اکران کند اما حالا فیلمیران سه فیلم همزمان را در اکران دوم نوروز روی پرده خواهد داشت!!

خدا آخر و عاقبت سینمای ایران را با شورای اکرانی که ابتدایی ترین قواعد را هم نادیده می گیرد به خیر ختم کند…