1

تحلیل #فروش_سینماهای_ایران: #فسیل در مرز ۲۲۰میلیارد/ #ملاقات_خصوص در آستانه ۳۳میلیارد/ #شهر_هرت ۳۱میلیاردی شد/ #سه‌کام‌حبس در جهت ۱۸میلیارد/ #آهنگ_دونفره به ۱۷میلیارد نزدیک شد/ #کت_چرمی مماس با ۹میلیارد و #عروسی_مردم در آستانه ۶میلیارد/ عبور #مصلحت از ۵میلیارد/ #تصور میلیاردی شد!/ بایکوت #شهرک و #پرونده_باز_است توسط سینماداران!+آمار کامل فروش

سینماروزان/محمد شاکری: اوضاع فروش سینماهای ایران در آستانه ماه محرم و تعطیلی ده روزه اکران کمدی همچنان متاثر است از فروش بالای دو کمدی فسیل و شهر هرت و دربرابر بایکوت دو فیلم شهرک و پرونده باز است توسط سینماداران.

متاسفانه هر دو فیلم شهرک و پرونده باز است از آثاری هستند که در صورت داشتن حداقلی از سانس های مطلوب می‌توانند مخاطب پیگیر را به سینما بکشانند ولی بایکوت سینماداران و تخصیص سانس‌های پرت ابتدای روز باعث شده اکران این دو فیلم چندان تفاوانی با عدم اکران نداشته باشد. ای کاش لااقل در ابتدای اکران سانس های خوب به فیلم‌ها بدهند و بعد اگر دیدند فروش، خوب نیست سانسها را کم کنند نه اینکه از ابتدا سانس های سرظهر را به آثار بدهند.

باری، فسیل ۸میلیارد در این هفته فروخته و ۲۱۸میلیاردی شده و ملاقات خصوصی حدود ۲۰۰میلیون در هفته اخیر فروخته و مماس با ۳۳میلیارد است.

شهر هرت ۶میلیارد در هفته اخیر فروخته و ۳۱میلیاردی شده. سه کام حبس ۲۳۰میلیون در این هفته فروخته و می‌رود به سمت ۱۸میلیارد.

آهنگ دونفره ۷۰۰میلیون در این هفته فروخته و به ۱۷میلیارد نزدیک شده. کت چرمی ۱میلیارد و ۳۰۰میلیون فروخته و در مرز ۹میلیارد است.

عروسی مردم حدود ۱میلیارد در هفته اخیر فروخته و در مرز ۶میلیارد قرار گرفته. مصلحت ۷۰۰میلیون در هفته اخیر فروخته و از ۵میلیارد عبور کرده.

آمار فروش سینماهای ایران تا ۲۳ تیر ۱۴۰۲
آمار فروش سینماهای ایران تا ۲۳ تیر ۱۴۰۲

✔️✔️✔️آمار کامل #فروش_سینماهای_ایران تا ابتدای ۲۳تیر ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

(تمام ارقام به تومان است و منهای اکران سیار)

— #فسیل  ۲۱۸میلیارد (۱۱۸روز/۶۰۰سالن)

— #ملاقات_خصوصی ۳۲میلیارد و ۹۳۰میلیون(۱۸۶روز/۴۰۰سالن)

— #شهر_هرت ۳۱میلیارد(۳۷روز/۳۰۰سالن)

— #سه‌کام_حبس ۱۷میلیارد و ۵۳۰میلیون(۸۶روز/۱۳۰سالن)

— #آهنگ_دونفره ۱۶میلیارد و ۸۰۰میلیون(۸۶روز/۱۷۰سالن)

— #کت_چرمی ۸میلیارد و ۷۰۰میلیون(۳۷روز/۲۲۰سالن)

— #عروسی_مردم ۵میلیارد و ۷۰۰میلیون(۳۷روز/۲۳۰سالن)

— #مصلحت ۵میلیارد و ۲۰۰میلیون(۳۷روز/۲۲۰سالن)

— #نگهبان_شب ۱میلیارد و ۵۰۰میلیون(۳۷روز/۱۲۰سالن)

— #معجزه_عشق ۱میلیارد و ۵۰۰میلیون(۲۳روز/۴۵سالن)

— #تصور ۱میلیارد(۳۷روز/۹۰ سالن)

— #شهرک ۲۴۰میلیون(۹روز/۱۲۰سالن)

— #فصل_ماهی_سفید ۲۳۰میلیون(۱۶روز/۹۰ سالن)

— #پرونده_باز_است ۱۷۰میلیون(۹روز/۶۰سالن)

— #ارثیه_فامیلی ۴۰میلیون!!!(۳۷روز/۳۰سالن)

— #بچه‌های_طوفان یا #چهل_کچل
۳۱میلیون و ۹۰۰میلیون(۱۱۸روز/۴۷سالن)