1

تاکید مجیدی بر حمایت جدی سوگواره «تصویر دهم» از فیلمسازان باقریحه

سینماروزان: مجید مجیدی مدیر سوگواره «تصویر دهم» از فیلمسازان جوان خواست از فرصت حضور در این رویداد استفاده کنند تا از حمایت های جدی برخوردار شوند.

به گزارش سینماروزان مجید مجیدی کارگردان سینما و مدیر سوگواره «تصویر دهم» گفت: تصویر سازی راجع به شخصیت های بزرگ اسلام به خصوص اباعبدالله حسین (ع) کار سختی است و باید تجربه هایی انجام شود و زبان این تصویرسازی را پیدا کرد.

او افزود: یکی از دلایلی که این سوگواره راه اندازی شد به این علت بود که بتوانیم به زبان و درک درستی از تصویر ماه محرم و صفر برسیم.

کارگردان فیلم «محمد (ص)» بیان داشت: از فیلمسازان جوان می خواهم از این فرصت استفاده کنند و ما هم صد در صد از آنان حمایت های جدی خواهیم کرد.

دومین سوگواره فیلم کوتاه عاشورایی «تصویر دهم» به مدیریت مجید مجیدی و دبیری محمد رهبر و با داوری مجید مجیدی، میرکریمی و نیما جاویدی به زودی برگزار خواهد شد و فیلمسازان تا ۲۳مهرماه مصادف با هشتم ربیع‌الاول، شهادت امام حسن عسکری(ع) فرصت دارند تا آثار خود را در سایت این رویداد به نشانی tasvir10.ir بارگذاری کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به اینستاگرام javanane_rahe_iman@
مراجعه کنند.