1

تازه‌ترین خروجی شورای صنفی نمایش⇐شروع اکران “مطرب” از هشتم آبان +دستور اکران “سمفونی نهم” و دو فیلم کودک از ۱۵ آبان +ثبت قرارداد اکران “جهان با من برقص” و “آشفتگی”

سینماروزان: در تازه‌ترین جلسه شورای صنفی نمایش مقرر شد تا فیلم سینمایی «مطرب» به کارگردانی مصطفی کیایی از چهارشنبه ۸ آبان در گروه سینمایی ایران اکران شود.

شورا همچنین دستور داد فیلم «سمفونی نهم» به کارگردانی محمدرضا هنرمند در گروه سینمایی فرهنگ از پانزدهم آبان اکران شود، همچنین فیلم «تورنادو» به کارگردانی جواد هاشمی از پانزدهم آبان در گروه سینمایی آزاد استارت خورده و ادامه نمایش آن در سرگروه «زندگی» خواهد بود. شورا مقرر کرد انیمیشن «بنیامین» به کارگردانی محسن عنایتی در گروه آزاد از پانزدهم آبان اکران شود.

به جز این قرارداد اکران کمدی «جهان با من برقص» به کارگردانی سروش صحت در  گروه استقلال ثبت شد، همچنین قرارداد اکران «آشفته گی» به کارگردانی فریدون جیرانی در گروه زندگی ثبت شد.

شورای صنفی نمایش اعلام کرد روز شنبه ۴ آبان  مصادف با شب رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) از ساعت ۱۷ و روز یکشنبه ۵ آبان به طور کلی و همچنین دوشنبه ۶ آبان مصادف با شب شهادت امام رضا (ع) از ساعت ۱۷  و روز سه‌شنبه ۷ آبان ماه به طور کلی، سینماهای کشور تعطیل هستند. سالن‌های سینما از روز چهارشنبه ۸ آبان فعالیت خود را از سر می‌گیرند.