1

تازه‌ترین خروجی شورای صنفی نمایش⇐ثبت قرارداد اکران «هزارپا»ی عطاران و «دلم میخواد»فرمان‌آرا/پایان مطلق نمایش فیلمهای اکران اول نوروز

سینماروزان: در تازه‌ترین جلسه شورای صنفی نمایش که همچنان مدیرعامل 14شغله خانه سینما بدون حکم هیأت مدیره خانه سینما در آن حضور دارد قرارداد اکران دو فیلم ثبت شد.

به گزارش سینماروزان قرارداد اکران کمدی «هزارپا»ی ابوالحسن داوودی با حضور رضا عطاران در رأس بازیگران برای اکران در گروه کوروش ثبت شد. در گروه کوروش اکنون «خوک» روی پرده است و بعد از آن «شماره 17سهیلا» روی پرده خواهد رفت و سپس «هزارپا» روی پرده خواهد رفت.

به جز این قرارداد اکران فیلم سینمایی «دلم می‌خواد»بهمن فرمان آرا برای اکران بعد از «ناخواسته» در گروه زندگی نیز به ثبت رسید.

شورای صنفی نمایش در جلسه اخیر خود بالاخره بعد از ورود به ماه سوم سال حکم به پایان اکران فیلمهای اکران اول نوروز داد. به این ترتیب فیلم‌های اکران نوروز 97 که سقف 10 هفته اکرانشان به اتمام رسیده است، روز سه‌شنبه 15 خردادماه، آخرین روز نمایش خود را پشت سر می‌گذارند و ادامه اکران آنها فقط به صورت فوق العاده در پردیسها امکان پذیر است.