1

تازه‌ترین خروجی شورای اکران⇐«شماره ۱۷سهیلا» همین هفته اکران خواهد شد و «به وقت خماری» هفته آینده+اختصاص سرگروههای حوزه هنری به فیلمهای نایب‌رییس شورا و همسر مدیرعامل ۱۵شغله!!!

سینماروزان: در تازه‌ترین جلسه شورای صنفی نمایش مقرر شد فیلم سینمایی «شماره 17سهیلا» به کارگردانی محمود غفاری از روز چهارشنبه 31 خرداد به جای فیلم «خوک» به سرگروهی پردیس سینمایی کورش اکران شود و کمدی «به وقت خماری» از هفته آینده در گروه ایران به جای «عصبانی نیستم» روی پرده برود.

به گزارش سینماروزان به جز این شورای اکران مقرر نمود فیلم «دارکوب» متعلق به نماینده کاندیدای شکست خورده سالیان انتخابات ریاست جمهوری که به نائب رییسی شورای اکران رسیده(!!) از ششم تیرماه به جای «خجالت نکش» در گروه استقلال متعلق به حوزه هنری روی پرده برود.

همچنین فیلم «خاله قورباغه» به تهیه کنندگی فرشته طائرپور همسر مدیرعامل پرمسئولیت خانه سینما که امسال نیز بدون معرفینامه خانه سینما در شورای اکران حضور می یافت، نیز از ششم تیرماه به جای «چهارراه استانبول» در گروه آزادی باز هم متعلق به حوزه هنری اکران خواهد شد.

شورای صنفی نمایش متذکر شد فیلم‌هایی که تعویض می‌شوند سقف اکران خود را در سرگروه‌ها  تکمیل کرده‌اند اما در زیرگروه‌ها می‌توانند به اکران خود ادامه بدهند.