1

«تابستان داغ» با درجه‌بندی «۱۸+» روی پرده می‌رود+تیزر و توضیحات تهیه‌کننده در این باره

سینماروزان: فیلم «تابستان داغ»ابراهیم ایرجزاد که در روندی عجیب و غریب با نامزدی در سیزده رشته از هیأت داوران جشنواره 35 فیلم فجر، حاشیه ساز شده بود بناست تابستان امسال روی پرده برود.

به گزارش سینماروزان پخش «تابستان داغ» توسط موسسه فیلمیران انجام خواهد شد و آنونسهای فیلم نیز در برخی سینماها در حال پخش است.

جالب است که آنونسهای «تابستان داغ» با ذکر درجه بندی «18+» در سینماها پخش میشود و این معنایی ندارد جز آن که تماشای این فیلم برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی‌شود!

پریناز ایزدیار، صابر ابر، علی مصفا و مینا ساداتی بازیگران بزرگسال «تابستان داغ» هستند و فیلم روایت رویارویی دو خانواده را در شرایطی بیان میکند که تقابلی هولناک میان فرزندان این دو خانواده به وقوع می‌پیوندد.

جواد نوروزبیگی تهیه کننده «تابستان داغ» با اشاره به اینکه همان تقابل عاملی شده بر درجه بندی به سینماروزان گفت: پروانه نمایش فیلم با ذکر درجه بندی «18+» صادر شده است و این هم به دلیل همان نمای هولناک است که به نظر حساس آمده است.

نوروزبیگی درباره اینکه آیا این مسأله باعث خواهد شد از ورود افراد زیر 18 سال به سالنهای نمایش فیلم جلوگیری کنند اظهار داشت: این درجه بندی بیشتر یک توصیه است برای مخاطبان که بدانند با چه نوع فیلمی روبرو هستند و فکر نمی کنم ممنوعیت ایجاد شود جهت نمایش فیلم برای افراد زیر 18 سال.

برای دیدن تیزر «تابستان داغ» اینجا را ببینید.