1

به‌خاطر «آقای عین.» یا انتخابات۸۸؟⇐ممنوعیت پخش صدا-تصویر و حتی نام مجری اسبق رسانه ملی در تیزرهای تلویزیونی«خانه کاغذی»!+عکس

سینماروزان: تازه‌ترین فیلم مهدی صباغ زاده با عنوان «خانه کاغذی» در حالی روی پرده رفته که اجازه پخش صدا، تصویر و نام حسین پاکدل مجری اسبق تلویزیون در تیزرهای تلویزیونی این فیلم صادر نشده است.

به گزارش سینماروزان «خانه کاغذی» که ماجرای خیزش یک روزنامه نگار بازنشسته در برملا کردن پشت پرده فساد «آقای عین.» را بیان میکند پیشتر از حضور در جشنواره سی و پنجم فجر هم بازمانده بود.

در «خانه کاغذی» این پرویز پرستویی است که نقش روزنامه نگار بازنشسته را ایفا میکند و حسین پاکدل هم در قامت یکی از رفقای قدیمی پرستویی ظاهر شده که به کتابفروشی می پردازد.

تلویزیون در حالی اجازه پخش تیزرهای «خانه کاغذی» را صادر کرده که صدا و تصویر و حتی نام حسین پاکدل در این تیزرها نباشد ولی مشخص نکرده علت این مسأله چیست؟

آیا «آقای عین.» که برخی رسانه ها آن را نمادی دانسته بودند از یک شخصیت سیاسی معاصر عامل این ممنوعیت است یا علایق سیاسی حسین پاکدل که در برهه هایی همچون انتخابات88 خودش را نشان داده بود؟؟؟

جالب است که حسین پاکدل از اواخر دهه شصت تا ابتدای دهه هفتاد به عنوان مدیر پخش شبکه اول سیما هم فعالیت داشته و کمی بیش از دو دهه از آخرین سالهای فعالیت در سیما، حالا سیما او را نه فقط ممنوع التصویر که ممنوع الاسم کرده است!

حسین پاکدل-خانه کاغذی
حسین پاکدل-خانه کاغذی