1

بهروز وثوقی در حسرت مزار مادر!

سینماروزان/سهیلا عابدینی: باورش اصلا دشوار نیست؛ بهروز وثوقی هم به مانند همه آدمیان دور افتاده از وطن، در حسرت بازگشت به مام میهن است.

به گزارش سینماروزان بهروز وثوقی در پاسخ به پرسشی درباره اولین جایی که بعد از بازگشت خواهد رفت به مجله چلچراغ گفت: اگر به ایران بیایم و بخواهم به جایی بروم قبل از هر جای دیگر میروم سر قبر مادرم برای اینکه مادرم را خیلی دوست داشتم و متاسفانه در زمان غیبت من، مادرم فوت کردند.

بازیگر “قیصر” و “دشنه” ادامه داد: بعد از اینکه سر مزار مادرم رفتم و فاتحه خواندم دلم می‌خواهد به خانه آخری بروم که قبل از مهاجرت در آنجا ساکن بودم. منظورم خانه‌ای است در امیرآباد و خیابان داوری که خیلی دلم می‌خواهد مجددا به آنجا بروم.

بهروز وثوقی با ادبیات منقلب‌کننده بیان داشت: هیچ حسرتی برای بازیگری در کشورم ندارم ولی در حسرت این هستم که برگردم به وطن و به جاهایی بروم که از آنها خاطره دارم. بعد از آن هم بدم نمی‌آید تجربیات خودم را در اختیار چند نفر از جوانان بااستعداد قرار دهم.

بازیگر “سوته دلان” و “گوزنها” تاکید کرد: آخرین آرزویم برگشتن به وطن و لمس مردمی است که مدتهاست ندیده‌ام. آرزوی بزرگی است؛ غیرممکن هست ولی ممکن هم هست که بشود و اتفاق بیفتد و اگر بشود چه می‌شود…