1

بعد از «نقطه کور»، «تیک آف» و «برادرم خسرو»⇐«نهنگ عنبر۲» هم به اکران دوم نوروز رسید

سینماروزان: در روزهای گذشته درباره تثبیت اکران دوم نوروزی فیلمهای «نقطه کور» مهدی گلستانه و «تیک آف»احسان عبدی پور در گروههای سینمایی زندگی و ماندانا نوشتیم و البته علی سرتیپی مدیرعامل فیلمیران هم از اکران دوم نوروز «برادرم خسرو» احسان بیگلری حرف زد.

به گزارش سینماروزان حالا خبر رسیده که قسمت دوم کمدی پرفروش «نهنگ عنبر» با عنوان «نهنگ عنبر: سلکش رویا» نیز بناست در اکران دوم نوروز در گروه سینمایی قدس به نمایش درآید و به این ترتیب و با پیش بینی اقبال مخاطبان به آن قاعدتا تا عیدفطر روی پرده خواهد ماند…

بهروز کیانی مدیر سینما قدس که اخیرا بعد از بازسازی بازگشایی شده است با اعلام این خبر به «فارس» گفت: با دریافت مجوزهای لازم فیلم «نهنگ عنبر2 سلکشن رویا» را برای اکران دوم نوروز و سرگروهی سینما قدس در نظر گرفتیم. 

کیانی درباره بالا رفتن کیفیت سینمایش که این روزها «خوب بد جلف» را روی پرده دارد و پس از آن «نهنگ عنبر2» را بیان داشت: این سینما بزرگترین پرده سینمایی در پایتخت را دارد و با 680 صندلی از اول فروردین ماه میزبان تماشاگران سینما بود. سیستم تهویه، سرویس بهداشتی، صندلی و سالن انتظار سینما به طور کامل باسازی شد و مجهز به سیستم نمایش Dسینما است که بالغ بر 3 میلیارد تومان برای بازسازی سینما هزینه شد.