1

بعد از شوی چهارپایان ارگانیها در پردیس کوروش⇐حالا ورود با عقاب به مگامال؛ برای کمک به فیلم نفروش تهیه‌کننده «مختار»؟

سینماروزان: از جمله فیلمهای نفروشی که بعد از جشنواره سی و هفتم فجر روی پرده رفته یک کمدی است به نام «مأموریت غیرممکن» که تهیه کنندگی آن را محمود فلاح تهیه کننده پابه سن گذاشته «مختار» برعهده دارد.

در کیفیت «مأموریت غیرممکن» همین بس که علی اوجی که کار هنریش را با مدیر برنامگی یزدانی آغاز کرد شده است بازیگر اصلی فیلم!! در کنار اوجی نیز یک سری بازیگر تلویزیونی و از جمله  سارا خویینی‌ها، مهران رجبی، نسرین نصرتی، یوسف صیادی و پژمان بازغی ایفای نقش کرده اند.

فروش «مأموریت غیرممکن» در دو روز ابتدایی اکران به 20میلیون هم نرسیده و در همین اوضاع است که به ناگاه اخبار مرتبط با حضور یک عقاب در اکران مردمی این فیلم در پردیس مگامال مورد توجه قرار گرفته است؛

رضا یزدانی خواننده پاپ-راک با یک عقاب در اکران مردمی این فیلم حاضر شده؛ البته که این عقاب در فیلم هم حضور داشته ولی جالب است که علیرغم این حضور، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش را به واکنش واداشته که از بررسی چگونگی حضور این عقاب توسط ارشاد سخن بگوید!!

پیش از این دست اندرکاران تولید فیلم ارگانی «به وقت شام» سوارکارانی در شکل و شمایل داعش را با اسب روانه پردیس کوروش کرده بودند و البته که حسابی هم مورد انتقاد قرار گرفته بودند!! حالا نیز عقاب است که به اکران مردمی «مأموریت غیرممکن» آمده است!! آیا به زودی شاهد تصویب آیین نامه ای برای چگونگی استفاده از حیوانات در اکرانهای مردمی خواهیم بود؟؟

رضا یزدانی به همراه عقاب در اکران مردمی «مأموریت غیرممکن»