1

بعد از تجربه ناموفق “بیمار استاندارد”⇐سعید آقاخانی باز هم سریال می‌سازد

سینماژورنال: سعید آقاخانی بازیگری که این روزها مشغول ایفای نقش در فیلم “آباجان” هاتف علیمردانی است نوروز امسال مجموعه “بیمار استاندارد” را روی آنتن داشت که از جمله ناموفق ترین سریالهای کمدی رسانه ملی در دهه اخیر بود.

به گزارش سینماژورنال البته که بخش عمده ای از این شکست ناشی از فیلمنامه این کار بود که توسط بهرام توکلی نگاشته شده بود.

اما این تجربه سبب ساز آن نشده که آقاخانی در بازگشت به رسانه ملی دچار تردید شود و آن طور که مهران مهام خبر داده او اصلی ترین گزینه ساخت سریال “ویلا” است.

مهران مهام تهیه‌کننده قدیمی رسانه ملی با اعلام این خبر به “مهر” گفت: فعلا ساخت سریال «پنچری» به کارگردانی برزو نیک نژاد در شبکه سه به تصویب رسیده است و چون نیک نژاد درگیر این کار است سعید آقاخانی کارگردانی «ویلا» را بر عهده می گیرد.

منتظریم زمان آقاخانی آزاد شود

وی ادامه داد: البته هنوز مشخص نیست سریال «ویلا» به نوروز سال ۹۶ برسد یا خیر چون ما در حال کار روی قصه «زیر آسمان شهر» به کارگردانی مهران غفوریان نیز هستیم. از طرفی منتظریم تا سعید آقاخانی که هم اکنون درگیر یک پروژه سینمایی است زمانش آزاد شود تا بتواند کارگردانی «ویلا» را بر عهده بگیرد.

مهام درباره نظر مساعد آقاخانی نسبت به «ویلا» عنوان کرد: سعید آقاخانی فیلمنامه «ویلا» را خواند و گفت که آن را دوست داشته است و ما منتظریم تا ببینیم کی می تواند سر این کار حاضر شود.

سریال «ویلا» که قرار بود نورزو سال ۹۵ به تولید و پخش برسد چند بار کارگردانش تغییر کرد و در آخرین خبرها قرار بود توسط برزو نیک نژاد کارگردانی شود اما حالا قرار است سعید آقاخانی کارگردانی آن را بر عهده بگیرد.

این سریال که درباره کارمندی است که نوروز خود را به شمال کشور می رود قرار است در شبکه سه سیما تولید شود.