1

برگزاری دومین اکران مردمی «آشوب» در میانه پرسشهای سیاسی مخاطبان+فیلم و عکس

سینماروزان: دومین اکران مردمی «آشوب» 27 اردیبهشت ماه در میان استقبال مخاطبان در پردیس سینمایی آزادی برگزار شد.

در این اکران مردمی علاوه بر کاظم راست‌گفتار کارگردان «آشوب» و کورش تهامی بازیگر اصلی آن چهره هایی همچون یکتا ناصر، همایون ارشادی، فخرالدین صدیق شریف، حبیب دهقان‌نسب و محمدرضا هدایتی حضور داشتند.

مرتضی پورصمدی مدیر تصویربرداری «آشوب» و مهدی سماک‌باشی صدابردار فیلم نیز در این اکران مردمی حضور داشتند.

دست اندرکاران «آشوب» در کنار گپ و گفت با مخاطبان در کنار آنها به تماشای فیلم نشستند و البته بعد از نمایش فیلم نیز کوشیدند به نوبه خود پاسخگوی پرسشهایی باشند که بیشتر ناظر به اشارات سیاسی فیلم بود.

برخی از مخاطبان که اشارات سیاسی تند «آشوب» را دیده بودند به دنبال پاسخی برای ربط دادن اتفاقات فیلم به فضای انتخاباتی این روزهای جامعه بودند و کوشیدند در این باره از عوامل بپرسند.

«آشوب» که تازه ترین فیلم کاظم راست گفتار است به لحاظ ترکیب بازیگران یکی از پربازیگرترین محصولات سالهای اخیر سینمای ایران به شمار می رود و از کوروش تهامی تا آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، امیرحسین صدیق، داریوش فرهنگ، ليلا اوتادى، محمدرضا هدایتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، نیما فلاح، فرهاد آییش، فخرالدين صديق شريف، داريوش كاردان، همايون ارشادى، رضا فياضى، سعيد اميرسليمانى، رضا بنفشه خواه، آشا محرابى،  ميرطاهر مظلومى، غلامحسين لطفى، مژگان غلامى، بهرام سرورى نژاد، خسرو اميرصادقى، شروين اميرصادقى و شهره لرستانی در آن ایفای نقش کرده اند.

«آشوب» نقدی فکاهی-سیاسی-اجتماعی-عاشقانه-موزیکال بر تبدیل شدن تحصیلکردگان به مهره بالادستیها ارائه داده و با پخش هدایت فیلم در گروه سینمایی آزادی روی پرده رفته است.

برای دیدن فیلم اکران مردمی اینجا را ببینید.

اکران مردمی «آشوب» در پردیس آزادی
همایون ارشادی، کورش تهامی و کاظم راست گفتار دراکران مردمی «آشوب» در پردیس آزادی
اکران مردمی «آشوب» در پردیس آزادی
یکتا ناصر در اکران مردمی «آشوب» در پردیس آزادی
اکران مردمی «آشوب» در پردیس آزادی
محمدرضا هدایتی، همایون ارشادی و کورش تهامی در اکران مردمی «آشوب» در پردیس آزادی