1

برنده خرس نقره‌ای برلین⇐اگر مستمری ارتش نبود، امکان زندگی نبود!+عکس

سینماروزان: وضعیت معیشتی هنرمندان در سالهای اخیر و به‌ویژه پس از کرونا بدتر شده و متاسفانه علیرغم جامعه اندک هنرمندان که به صدهزارنفر هم نمی‌رسد، همچنان حمایت قابل توجهی از آنان صورت نمی‌گیرد.

به گزارش سینماروزان رضا ناجی بازیگر ایرانی که خرس نقره‌ای برلین را برای “آواز گنجشکها” در کارنامه دارد به خبرگزاری تسنیم گفت: من مدتها گرفتار بیماری سرطان روده بزرگ بودم و اخیرا برای دومین بار پس از انجام عمل و شیمی درمانی موفق به شکست آن شدم ولی اکنون قریب به دو سال است که بیکار و خانه‌نشین‌ام.

بازیگر “بید مجنون” و “باران” افزود: هیچ‌کس به هنرمندان بها نمی‌دهد. تاکنون موفق به دریافت چهار جایزه جهانی در حوزه بازیگری شده‌ام اما انگار اصلا برای کسی ارزش و اهمیتی ندارد. به همین خاطر است که من هم دیگر از هیچ احدی انتظار و توقعی از دولت و دیگران ندارم. این را هم بگویم که تا به حال نه احدی از من حمایت نکرده و نه امکاناتی را در اختیارم قرار داده است و این، وضعیت اغلب هنرمندان است که هیچ دریافتی ثابتی ندارند.

ناجی در پاسخ به این پرسش که در دوران بیکاری و خانه‌نشینی چگونه امرار معاش می‌کند، گفت: من بازنشسته ارتش هستم و با مستمری ماهانه‌ای که دریافت می‌کنم، روزگار خود را می‌گذرانم و اگر مستمری ارتش نبود، امکان زندگی نبود چراکه جز این چاره دیگری ندارم.  

رضا+ناجی+خرس+نقره ای+برلین
رضا+ناجی+خرس+نقره ای+برلین