1

برای دلجویی از تهیه کننده فیلم ۳ارگانی؟⇐تولید یک محفل تازه در خانه سینما با حمایت یک ارگان شهری+عکس⇐آیا اعضای شورای شهر در جریان این حمایت هستند؟

سینماروزان: کمتر از یک هفته بعد از برگزاری جشن پرحاشیه خانه سینما به تازگی کارت دعوت برای حضور در یک محفل تازه سینمایی برای برخی سینماگران ارسال شده است.

محفلی که مشخص نیست جشنی تازه است یا مراسم تقدیر و علیرغم قرارگیری لوگوی انجمن هنرها و فنون سینمایی در پیشانی کارت دعوتش،  متن دعوت به آن نه توسط تورج منصوری دبیر انجمن هنرها و فنون بلکه توسط غلامرضا موسوی رییس شاخه تهیه کنندگان انجمن امضاء شده است!!!

در ذیل دعوتنامه به جز آمدن لوگوی خانه سینما آن هم بدون امضای مدیرعامل یا رییس هیات مدیره خانه سینما(!) لوگوی گل درشت تصویرشهر وابسته به شهرداری دیده میشود.

پرسش اول آن است که آیا این محفل تازه برای دلجویی و تقدیر از برخی نورچشمیهای شهردار سابق که فیلم 3ارگانی شان نتوانست در جشن خانه سینما موفقیت کسب کند راه اندازی شده؟ یا آن که صرفا یک دورهمی است برای خوش و بش؟

پرسش بعدی نقش تصویرشهر در برگزاری چنین مراسمی است؟ و اینکه آیا حمایت این ارگان شهری فقط شامل حال تهیه کنندگان عضو انجمن میشود و یا دیگر صنوف هم میتوانند با همراهی این ارگان محافلی مشابه برگزار کنند؟

پرسش بعدتر اینکه آیا اعضای تازه شورای شهر و شخص شهردار تازه تهران که بر تغییر مرزبندیهای سابقی که در ارائه تسهیلات میان سینماگران وجود داشت تاکید کرده و از توزیع عادلانه امکانات سخن گفته اند، در جریان چگونگی حمایت مهمترین ارگان سینمای شهر از یک محفل خاص هستند؟

کارت دعوت به محفلی تازه که در پردیسی متعلق به شهرداری برگزار میشود
کارت دعوت به محفلی تازه که در پردیسی متعلق به شهرداری برگزار میشود