1

با انتقال مدیر شبکه «افق» به شبکه پنج؛ برنامه «جهان آرا» هم به شبکه پنج انتقال می‌یابد؟⇐وحید یامین‌پور توضیح داد

سینماروزان: برنامه «جهان آرا» از جمله برنامه های گفتگومحور شبکه «افق» بود که می‌کوشید با دور زدن برخی از ممیزیهای مرسوم صداوسیما شرایط لحاظ شدن به عنوان یک برنامه متفاوت را برای خود فراهم آورد.

«جهان آرا» بعد از یک سال و نیم اجرا اخیرا تعطیل شده است و با انتقال جواد رمضانی نژاد از مدیریت شبکه افق به مدیریت شبکه تهران زمزمه هایی شنیده میشود مبنی بر انتقال این برنامه به شبکه پنج.

وحید یامین پور مجری «جهان آرا» درباره آینده این برنامه به آرش فهیم «کیهان» گفت: ما هنوز جلسه‌ای در این باره نداشته‌ایم، چون مدیر جدید هنوز سر کار نیامده و ما هم اطلاع نداریم که چه کسی بناست منصوب شود و نظرش راجع به این برنامه چیست. مولفه‌های دیگری هم درباره تصمیم‌گیری برای آینده این برنامه دخالت دارد.

یامین پور درباره احتمال انتقال برنامه به شبکه های دیگر گفت: البته شبکه‌های دیگر هم از گروه سازنده برنامه «جهان‌آرا» دعوت کرده‌اند تا نمونه‌ای از این برنامه را در شبکه دیگری هم داشته باشیم. به هر حال تصمیم‌گیری را به زمانی موکول کردیم که تکلیف مدیریت شبکه مشخص شود.

یامین پور در جایی دیگر از گفتگوی خود درباره وابستگی آینده «جهان آرا» به مدیریت شبکه افق بیان داشت:  اخیرا مدیر شبکه افق تغییر کرده و هنوز مدیر جدید منصوب نشده. طبعا ادامه برنامه «جهان‌آرا» به نظر و تصمیم مدیر بعدی وابسته خواهد بود.