1

با ادامه پخش ششمین دوره «صفحه‌نو»؛ مسترکلاس «کارگردانی تئاتر» با علی رفیعی در «تماشاخونه»

سینماروزان/کیوان بهارلویی: مسترکلاس «کارگردانی تئاتر» با دکتر علی رفیعی، کارگردان، نویسنده و طراح‌صحنه تئاتر و سینما، به کارگردانی مشترک مجتبا میرتهماسب و مهدی گنجی از روز سه‌شنبه ۱۰ مردادماه ساعت ۱۲ ظهر به‌ طور اختصاصی و رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه می‌شود.

ششمین دوره از مسترکلاس‌های «صفحه‌نو» با حضور علی رفیعی دکترای تئاتر از دانشگاه سوربن، دیپلم عالی کارگردانی از دانشگاه بین‌المللی تئاتر فرانسه و دیپلم بازیگری از مدرسه شارل دولن فرانسه، سه شنبه ساعت ۱۲ ظهر به‌ طور اختصاصی و رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» منتشر می‌شود.

در این دوره از علی رفیعی کارگردانی تئاتر و مهم‌ترین هنر آن، یعنی هنر میزانسن را می‌آموزیم.

کارگردانی و طراحی صحنه تئاترهای «عروسی خون»، «رومئو و ژولیت»، «در مصر برف نمی‌بارد»، «شکار روباه»، «خاطرات و کابوس‌های یک جامه‌دار از زندگی و قتل میرزاتقی‌خان فراهانی» و «خانه برناردا آلبا» و… و همچنین کارگردانی فیلم‌های سینمایی «ماهی‌ها عاشق می‌شوند» و «آقا یوسف» تنها بخشی از تجربیات هنری دکتر علی رفیعی است.

«صفحه‌نو» (New Page) یک مسترکلاس ویدئویی است که در آن استادان متخصص و صاحب‌‌سبک ایرانی در حوزه‌های مختلف، تجربیات، دانش، منش و روش حرفه‌ای خود را در ساختاری مستند_آموزشی به‌طور اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» ارائه می‌کنند.

مخاطبان می‌توانند این برنامه را هر هفته، به صورت سریالی با همه‌ محتوای دوره‌ها و تفکیک موضوعی، به‌طور رایگان و اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» ببینند، که مدت زمان هر برنامه بین ۴ تا ۶ ساعت است.