1

بالاخره قرارداد اکران درام ملتهب «هايلايت» منعقد شد!

سینماروزان: بالاخره بعد از ماهها انتظار قرارداد اكران درام ملتهب «هايلايت»اصغر نعیمی بسته شد و اين فيلم بعد از جشنواره فجر اكران مى شود.

به گزارش سینماروزان قرارداد اکران این فیلم با سعيد سعدى در موسسه پخش نسیم صبافیلم بسته شد.

ساسان سالور تهیه کنند “هایلات” که از مدت ها پیش به دنبال عقد قرار داد و اکران این فیلم در زمان مناسب تری بود، در این باره گفت: به طور کلی رویکرد کلی شرکت های پخش برای فیلم های اجتماعی مستقل همیشه همینطور بوده و “هایلایت” هم که داستان و فضای اجتماعی دارد، از این قائله مستثنی نیست. خیلی از پخش کننده ها اغلب تمایلی به این فیلم ها ندارند به همين دليل اكثرا براى اكران، شيوه و زمان كارهاى اين چنينى به مشكلاتى برميخوريم كه بارها از آن گفتيم.

او با اشاره به يكى از اين مشكلات افزود: با تمام این ها ما تلاش کردیم تا در یک زمان خوب “هايلايت”را اکران کنیم، اين در حالى است كه در مقطعی ترافیک اکران ایجاد شده بود و با کسی هم قرارداد نبستیم و منتظر ماندیم تا این ترافیک کمتر شود.

به گفته سالور زمان قطعی اکران این فیلم بعد از جشنواره  مشخص خواهد شد.

گفتنى است كه در درام عاشقانه “هایلایت” که به گونه ای ظریف یک ارتباط ملتهب را آسیب شناسی کرده بازیگرانی چون پژمان بازغی، آزاده زارعی، سام قریبیان، الهه حصاری، مینا وحید و جمشید هاشم پور حضور دارند.